Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke lastet ned de 250MB til ShadowGun. Virker som trådløsnettet slår seg av etter en stund. Flere som har opplevd dette?

Jeg får ikke lastet ned de 250MB til ShadowGun. Virker som trådløsnettet slår seg av etter en stund. Flere som har opplevd dette?

Forsvinner wifi når du har skjermen på eller av? Du kan i hvertfall velge om wifi skal være på hele tiden eller slå seg av når skjermen har vært av i 15 min. i wifi-settings.

Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering nå. Er det noe nytt tro...?

 

Faen! Etter oppdaeringa fikk jeg beskjed om at SIM var forandret, og deretter forsvant alt jeg hadde lagd av mapper og program på skrivebordene! Hvordan får jeg det tilbake???

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering nå. Er det noe nytt tro...?

 

Faen! Etter oppdaeringa fikk jeg beskjed om at SIM var forandret, og deretter forsvant alt jeg hadde lagd av mapper og program på skrivebordene! Hvordan får jeg det tilbake???

Det skjedde ikke hos meg. Prøvd en restart av telefonen?

Lenke til kommentar

  • New HBOOT: 0.95, New Radio: 1.1204.105.14, Kernel version: 2.6.39.4-gc9932b1
  • A german site (android-hilfe.de) is claiming any screen flickering should resolve itself within two weeks of using this update, apparently some voltage values were changed in the update. They report you're able to speed up this process by manually setting brightness to 100%.
  • Some are reporting much less screen flickering right after installing the update
  • The SD card storage issue (disappearing empty disk space) appears resolved for some
  • The bug that caused taiwanese text to be shown in the task management screen on the french locale has been resolved
  • Wifi issues (related to both signal strength and wifi seemingly disabling itself) a lot of us are suffering by have unfortunately not been resolved
  • Battery reporting (or calibration) is reported to be affected by the update in some way or the other

Sakset fra XDA. Ingenting offisielt fra HTC.

Lenke til kommentar

Plutselig tok telefonen halvveis kvelden, dvs. at lyden sluttet å virke, den skrudde seg av og på hele tiden, og feilmeldinger som poppet opp hele tiden, og det ble ikke fikset ved fabrikkinstillinger. Skulle tro det var iPhonen min som ble sjalu og forgiftet den, men jeg leverte nå telefonen inn til service, og håper jeg kan få en ny en.

Lenke til kommentar

Nesten meningsløst at de ikke bruker gorillaglass på kameraet. Dette problemet har de kjent til i årevis. På HTC Incredible S er glasset senket litt slik at det ikke er like utsatt, så de har forsøkt å finne løsninger. At One-serien ikke har dette skyldes kanskje at designavdelingen protesterte. Det er dessverre ofte slik at fokus på design kommer i veien for praktiske løsninger.

 

Gorillaglass kommer nok i senere modeller. Dette er det markedsavdelingen som styrer. For dem må fremskritt skje i så små steg som markedet kan akseptere. Dette er Apple eksperter på. Heldigvis har ikke markedsavdelingen hos konkurrentene like stor makt.

 

 

Gorillaglass over kameralinsen har jo vært brukt på mobiler i lang tid, saken er jo som alt annet att det koster i forhold til plast/simpelt glass, derfor utelater mange produsenter gorillaglass...

Nå er vell ikke One X en mobil med spesiellt fokus på kamera og derfor blir glasset deretter, men helt enig med deg att flere burde fokusere mere på glassets holbarhet og plassering :)

Lenke til kommentar

Nesten meningsløst at de ikke bruker gorillaglass på kameraet. Dette problemet har de kjent til i årevis. På HTC Incredible S er glasset senket litt slik at det ikke er like utsatt, så de har forsøkt å finne løsninger. At One-serien ikke har dette skyldes kanskje at designavdelingen protesterte. Det er dessverre ofte slik at fokus på design kommer i veien for praktiske løsninger.

 

Gorillaglass kommer nok i senere modeller. Dette er det markedsavdelingen som styrer. For dem må fremskritt skje i så små steg som markedet kan akseptere. Dette er Apple eksperter på. Heldigvis har ikke markedsavdelingen hos konkurrentene like stor makt.

 

 

Gorillaglass over kameralinsen har jo vært brukt på mobiler i lang tid, saken er jo som alt annet att det koster i forhold til plast/simpelt glass, derfor utelater mange produsenter gorillaglass...

Nå er vell ikke One X en mobil med spesiellt fokus på kamera og derfor blir glasset deretter, men helt enig med deg att flere burde fokusere mere på glassets holbarhet og plassering :)

 

Er jo akkurat det HTC har fokusert på med denne mobilen ;) så er litt rart at de har klart å overse noe så simpelt som beskyttelse. nå har jeg hatt min i rundt 1 mnd og kameraglasset er fortsatt like fin. Men ser at den lett kan bli skadet.

Lenke til kommentar

Får ikke brukt mobilt-nettverk i andre "programmer" enn nettleseren... f.eks ved Facebook står det at forbindelsen blir brutt. Og ved WLAN fungerer det som det alltid har gjort. Har noen en idè om hva det kan være? Dette skjedde etter en dagstur til sverige, dataroaming stod naturligvis ikke på. Prøvd å restarte og slå av mobilen utallige ganger uten hell.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hatt tlf i rundt to uker uten problemer, men brått så er den ubrukelig. Sitter her fortvilet og aner ikke hva jeg skal gjøre!

 

Var en tur innom Sverige istad, og på vei hjem mister jeg dekningen et stykke inn i Norge. Ser at flymodus er på, så prøver å slå av, men etter ca 30min er den fortsatt ikke slått av, og selvfølgelig fortsatt ingen dekning. Har nå prøvd soft reset og hard reset uten forbedring. Satt inn et annet sim kort og da fikk jeg dekning. Satt inn mitt igjen og hadde dekning da... men så dum som jeg er... føler meg lite smart atm.. så prøvde jeg å slå på flymodus for å sjekke om det funket nå, det gjorde det ikke, og nå noen timer senere og flere andre simkort senere, så er jeg tom for ideer. Noen som har vært borte i samme problem, eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre, hola at me!

 

Har vært i kontakt med kundeservice, men var lite han kunne gjøre. Må nok sende den inn til verksted, men av erfaring tar jo det evigheter. Synd slikt skal skje, har ikke hatt noen problemer med mine tidligere htc mobiler (hd. hd2 og sensation xe)

 

Litt mer info:

på innstillinger står det følgene:

Mobilt nettverk - Frakoblet fordi tjenesten er utilgjengelig

Nettverksmodus og nettoperatør er "gjennomsiktig" så kan ikke endre noe her.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...