lur4d Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nå har jeg ikke prøvd akkurat den filtypen, men Rockplayer tar det meste! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ingen som opplever at det grønne varselyset slår seg av ganske kjapt? Veldig forunderlig at et varsel bare skrur seg av før du får sjansen å lese mail, sms,mms eller har et tapt anrop Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Sendte en testmelding til meg selv nå, så får vi se. Har ikke registrert at det har vært noe problem, men det kan være tilfeldig. Hvor kjapt opplever du at lyset slutter å blinke? Edit: Tok 10 minutter før det sluttet å blinke.... Ikke helt greit. Endret 16. april 2012 av learntofly Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 det kommer helt sikkert apps som fikser blinking i hui og hei etterhvert. mx videoplayer eller hva den heter funket knall på alt mulig av filer på min galaxy nexus, regner med den også gjør det på one x Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dette med varselyset som slår seg av er ikke nytt, det var helt likt på Sensation. Dette er en idiotisk ting Htc har funnet ut skal være slik, siden det er over 1 år siden Sensation kom ut ser det ikke ut til at Htc interesserer seg for å fikse det Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Må vel roote for å få gjort noe med notification-led'en regner jeg med. Selv vurdere jeg å kjøpe en hardcase til mobilen. I utgangspunktet tenkte jeg ikke å ha en, men siden mange rapporterer om ripet kameraglass og deksel. Har sett på denne. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har funnet bilholder til X enda el? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Åpnet opp One X å skulle sette inn sim kortet, å da slå tlf seg på. Er dette normalt? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dette med varselyset som slår seg av er ikke nytt, det var helt likt på Sensation. Dette er en idiotisk ting Htc har funnet ut skal være slik, siden det er over 1 år siden Sensation kom ut ser det ikke ut til at Htc interesserer seg for å fikse det Såvidt jeg husker var det slik på Desire også. Virkelig ikke noe nytt, m.a.o. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har funnet bilholder til X enda el? slik? http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=230298&phone=229814 Lenke til kommentar
CharlieKarl Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har funnet bilholder til X enda el? https://prisguiden.no/produkt/htc-car-d110-156809 Ikke kommet på lager enda, men kommer nok veldig snart. Lenke til kommentar
CharlieKarl Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvordan fordeler strømforbruket seg hos dere? Hos meg bruker skjermen ca. 50% av batteriet, det synes jeg er fryktelig mye. Etter 12t og 20 min har jeg 36% igjen. Skjermen har brukt 50% av denne strømmen. Den har vært på i 1 time og 21 minutter. Skal den bruke så mye? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Da har du vel prøvd Diceplayer også? Den spilte hvertfall av de filene jeg har prøvd. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inisoft.mediaplayer.trial Ikke prøvd, men nå har jeg. Fungerer fint, men jeg får ikke utnyttet skjermen helt. Det mangler en stripe øverst pga at menyknappen (de tre prikkene) vises på høyre side. Det ødelegger dessverre alt. Den kunne ellers vært en vinner. Nå har jeg ikke prøvd akkurat den filtypen, men Rockplayer tar det meste! Jepp, men den klarer ikke få med lyden i hardware decoding mode. I software mode klarer den det riktignok. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har funnet bilholder til X enda el? http://www.prisguide...car-d110-156809 Ikke kommet på lager enda, men kommer nok veldig snart. Skulle helst hatt noe jeg bare kunne byttet ut den jeg har til Sensation med http://www.dealextreme.com/p/car-windshield-holder-support-for-htc-sensation-pyramid-g14-z710e-black-69106?item=13 Den er nemlig fastmontert i bilen, så bare bytte selve holderen med en lignende til X hadde vært det optimale Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Da har du vel prøvd Diceplayer også? Den spilte hvertfall av de filene jeg har prøvd. https://play.google....diaplayer.trial Ikke prøvd, men nå har jeg. Fungerer fint, men jeg får ikke utnyttet skjermen helt. Det mangler en stripe øverst pga at menyknappen (de tre prikkene) vises på høyre side. Det ødelegger dessverre alt. Den kunne ellers vært en vinner. Nå har jeg ikke prøvd akkurat den filtypen, men Rockplayer tar det meste! Jepp, men den klarer ikke få med lyden i hardware decoding mode. I software mode klarer den det riktignok. Hva er egentlig forskjellen på de to? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Antar at hardware decoding er litt mindre hakkete uten at jeg har fått testet det noe spesielt. Det burde egentlig ikke være hakking i det hele tatt. Mulig at hardware også er mindre belastende for batteriet. Noen andre enn meg kan sikkert komme med noen mindre synsete fakta. MX Player fungerte også med software encoding, forresten. Den støtter multi core og Tegra 2 (ja, to). Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Merker at lyden hakker med beats på i radiokanaler. Noen andre som har dette problemet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Nå begynner batteriet mitt å bedre seg, 12 timer på batteri og enda 29% igjen. Vil si at jeg har brukt mobilen ganske mye, spilling, spotify-syncing, facebook og gmail-syncing pluss en del ringing. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Godt å høre jdmik. Kjøpte min under tvil i går. Var veeeeldig på kanten når det kom til batteritid. Men i disse dager har man jo også ladere overalt! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Åpnet opp One X å skulle sette inn sim kortet, å da slå tlf seg på. Er dette normalt? Ja, det ligger antakeligvis kontakter som merker om man åpner dekselet, dette siden telefonen uansett må gjøre en reboot når du setter inn/skifter simkort. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå