learntofly Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Personlig så dropper jeg all form for skjermbeskyttelse. Prøvde det på min gamle Desire, men likte ikke følelse med det på skjermen. Klarte meg to år nesten uten skraper, og skjermen på One x er ihvertfall ikke dårligere. Ellers så har jeg akkurat fått min, og er strålende fornøyd så langt! Endret 10. april 2012 av learntofly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Baksiden er hvertfall ikke ripesikker. Tok ikke mange dager før min fikk et bra merke der den er i kontakt med underlaget: Endret 11. april 2012 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg liker også å pakke inn telefonen i noe. Hjemme bruker jeg en vanlig gummi-type så skjermen er fri. Når jeg skal ut døren bytter jeg til en wallet-type deksel, så hele telefonen er dekket. Behovet for en film-skjermbeskyttelse er derfor lite, og har klart meg uten på telefonene mine. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som har noe tips til leverandører fører gummideksler og wallet`s til One X? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som har noe tips til leverandører fører gummideksler og wallet`s til One X? Her har du noe : http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_phone.aspx?i=229814 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fikk min ONE X idag, men sliter veldig med å få full styrke på signal. Slet ikke med dette med min gamle Desire. Fikk en dude på en telebutikk til å klippe simkortet mitt til en micro-sim med en simklipper, kan det være noe som ligger bak der som gjør at jeg ikke får full styrke på signalet? Bruker forøvrig OneCall. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan hende. En jeg kjenner slet med dårlig dekning på iPhone 4S (med tilklippet mikrosim), det som gjorde susen da var rett og slett bare å ta ut og sette inn mikrosimmen igjen. Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Heihå, Nå har jeg fått min HTC One X i hvitt og jeg kan ikke utsette noe særlig på batteritiden. Kanskje jeg har et spesielt bra eksemplar eller noe sånt, men idag har jeg siden kl 10 hatt mobilen ute av laderen og brukt den _hele dag_. Hørt på musikk, synkronisert spotify via wifi, lastet ned apps, spilt spill, gått tur mens jeg hørte på spotify, tatt bilder, chattet osv. Mer eller mindre nonstop bruk i 9t og 20 min og batteriet viser litt over 50% akkurat nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke verst det. Kunne du tatt et bilde slik som dette? http://bildr.no/image/1154781.jpeg Hvilken softwareversjon har du? (Settings->About->SW info->SW number) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Noen som vet om et sted som selger bilholder til One X eller ? Hadde en billig kina-holder til Sensation'en, så trenger kun en som kan festes på sånn standard 4-pins (firkanta) clip-on sak. &--#60;--- helt blank på hva det heter i farta. hehe.. Kjøpte 2 stk med sugekoppfeste annordning fra en eller annen kinesisk sjappe for en 30-40 kroner stykket tror jeg det var, så leter etter noe av det samme til One X. Edit: Fant ut at jeg kjøpte de fra dealextreme.com. http://www.dealextreme.com/p/car-windshield-holder-support-for-htc-sensation-pyramid-g14-z710e-black-69106 Endret 11. april 2012 av grammasta Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan hende. En jeg kjenner slet med dårlig dekning på iPhone 4S (med tilklippet mikrosim), det som gjorde susen da var rett og slett bare å ta ut og sette inn mikrosimmen igjen. Prøvde det nå, men dekningen er forsatt ræva. Takk for svar isåfall Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke verst det. Kunne du tatt et bilde slik som dette? http://bildr.no/image/1154781.jpeg Hvilken softwareversjon har du? (Settings->About->SW info->SW number) sw nummer er 1.26.401.2 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Gikk rundt i dag og fikla litt med vidunderet på to telekiosker og en netcombutikk i oslo i dag. Og på samtlige telefoner var det et problem med skjermen: Da jeg strøk fingeren over kantene på skjermen (trengte ikke mye trykk i det hele tatt), opplevde jeg forstyrrelser i LCD-skjermen. Akkurat som når du trykker på en monitor eller annen LCD. Da jeg kom hjem undersøkte jeg litt på nettet og fant dette: Video: Artikkel: http://www.phonesreview.co.uk/2012/04/11/possible-htc-one-x-design-flaw-found/ Det KAN være en deal-breaker for meg. Jeg opplevde det der på alle tre jeg testet, men to av de var verre enn den siste. Er det noen her som Ikke har denne uheldige design-sideeffekten? Eller finnes den på alle sammen? Hadde ikke gjort meg noe om jeg måtte legge litt trykk på glasset for at det skulle skje, det er tross alt LCD, men her skjedde litt vel fort for min del. Det er selcsagt smak og behag om dette "plager" noen, men jeg er ekstemt pirkete og nøye, og jeg vet at noe sånt fort kunne blitt "et hår i suppa" for meg. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 OCD? Hehe Hender vel jeg har tendensen. Hvertfall på bil og elektroniske duppeditter. hehe Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det KAN være en deal-breaker for meg. Jeg opplevde det der på alle tre jeg testet, men to av de var verre enn den siste. Er det noen her som Ikke har denne uheldige design-sideeffekten? Eller finnes den på alle sammen? Testa akkurat på min og jeg ser ingenting av dette på min heldigvis. Vet at noen HOX er produsert i Kina og noen i Taiwan.. Har lest noen spekulasjoner om forskjell i byggkvalitet på disse.. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) .. Endret 11. april 2012 av mrMKE Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har lest mange bekymringer om batteriet på forhånd, og må si jeg er positivt overrasket på min første ladesyklus! 16t 26m på batteri. 24 % batteri igjen, 3t 47m skjerm på. Jeg har programvarenummer 1.26.401.2 Dette er jo mye bedre enn min 18 måneder gamle DHD Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det KAN være en deal-breaker for meg. Jeg opplevde det der på alle tre jeg testet, men to av de var verre enn den siste. Er det noen her som Ikke har denne uheldige design-sideeffekten? Eller finnes den på alle sammen? Ingenting på min heller heldigvis Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Fikk den i går og er meget fornøyd. Har ikke sett noe til bugz enda. Men hvis jeg klemmer på venstre side midt på skjermen så ser jeg noen små forstyrrelser i skjermen. Hadde aldri tenkt på å prøve hvis det ikke kom opp her og for meg spiller det ingen rolle. Skjermen er som ventet helt rå. Har lagt inn litt bilder og HD video og det ser skikkelig bra ut. Samt at farten er skikkelig bra OOB. Spent på hvordan det blir med litt custom roms etterhvert. De fikk jo Sensation til å skinne til slutt. En ting jeg ikke har lest så mye om, men som jeg var spent på.. Led lampen er bitteliten, men ganske kraftig. Så den fungerer faktisk mye bedre enn den på Sensation som var vanskelig å se. Jeg er i hvertfall kjempefornøyd så langt! Endret 12. april 2012 av Andyoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå