Tskui Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Størrelse: 134,36 x 69,9 x 8,9 mmVekt: 130 gram med batteri Skjerm: 4,7-tommers HD 720p berøringsskjerm (1280 x 720 oppløsning) Fysiske mål: 4,7-tommers Prosessorhastighet 1,5 GHz, Quad Core Plattform Android™ 4.0 med HTC Sense™4 Lagringsplass1 Total lagringsplass : 32 GB RAM:1 GB Nettverk2 HSPA/WCDMA: Europa/Asia: 850/900/1900//2100 MHz GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz Sensorer Gyro-sensor G-sensor Digitalt kompass Avstandssensor Sensor for omgivelseslys Tilkoblinger 3,5 mm stereoplugg NFC3 Bluetooth med aptX® aktivert (Bluetooth® 4.0) Wi-Fi®: IEEE 802.11 a/b/g/n DLNA® for trådløs overføring av media fra telefonen til kompatibel TV eller datamaskin micro-USB 2.0-utgang (5-pin) med MHL ( mobile high-definition video link) for USB- eller HDMI-tilkobling (egen kabel kreves for HDMI-tilkobling). Kamera med ImageSense™ 8 megapiksel kamera med autofokus, smart LED-blits og BSI-sensor (for bedre funksjonalitet i dårlige lysforhold) F2.0 blenderåpning og 28 mm linse 1080p HD-videoinnspilling 1,3 megapiksler kamera foran (720p for videosamtaler) Dedikert bildeprosessor Ta et bilde samtidig som du spiller inn HD-video Kontinuerlig fotograferingsmodus tar flere bilder Autoblits beregner avstanden til objektet. Videostabiliseringsfunksjon fjerner irriterende risting Spill inn høykvalitetsfilm og spill av i sakte film Lydforbedring Beats Audio™ Multimedia Lydformater som støttes: Avspilling: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9) Innspilling: .amr Støttede videoformater: Avspilling: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP og MP3) Innspilling: .mp4 Batteri Kapasitet :1800 mAh Engadget artikkel Engadget Hands-on Noen andre her som er interessert i denne? Har bestilt den fra Netcom og gleder meg som en unge! Endret 4. mars 2012 av Tskui 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ikke minnekort, og ikke minnekortholder. Nei takk HTC, dette var for dårlig. Dette er garantert for å gjøre telefonen 2 hakk tynnere, og å ofre 2 såpass essensielle funksjoner blir for dumt mener nå jeg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Min neste telefon, om ikke iPhone 5 blir rimelig fantastisk. Når kommer den? Og hva ligger prisen på? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Vurderer sterkt denne. Har så vidt dukket opp i nettbutikkene, og prisen ligger rett over kr 5.000,-. Når det gjelder minnekort, så er det et minus for meg, men ikke avgjørende. Har i dag Desire med 8 gb minnekort, så er ikke akkurat bortskjemt med plass. 32 gb pluss 25 gb dropbox burde holde lenge til mitt bruk. Er og spent på batteriet. Slutten av april har jeg hørt som release, men det tror jeg man skal ta med en klype salt. Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Slutten av april har jeg hørt som release, men det tror jeg man skal ta med en klype salt. Release 2. april ifølge amobil. Digger både denne og One S, men jeg kommer nok aldri til å kjøpe meg en 4,7" telefon igjen. Altfor stort for hendene mine Liker også designet/byggekvaliteten på One S bedre. Svakere oppløsning på skjermen, men mindre skjerm, tross alt. Pluss at den har nye Snapdragon S4, som ifølge ytelsestester yter på samme nivå som Tegra 3, selv om den er dualcore. Venter imidlertid på tester av batteriet før jeg går til innkjøp Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation. Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation. Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Merker selv at mitt minnekort på 16gb aldri blir fylt opp, så synes det og ikke ha minnekort er helt ok. Gjør også ting raksere, om man skulle hatt ett tregt minnekort.. Har heller aldri trengt å bytte batteri, så regner med at det skal gå bra! Så lenge den har rundt samme batteri tid som min Desire HD så sier jeg meg fornøyd, legger lista lavt, hehe! Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 jeg ser virkelig fram til denne telefonen, men er usikker på om jeg skal gå for x eller s.. Er det noen som har erfaring med 4,7 tommer? Blir det for stort? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation. Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED Det er ikke bare plassen jeg tenker på, men også muligheten til å få ut dataene sine hvis telefonen skulle dø. I tillegg hadde det vært greit å kunne bruke minnekortet fra den gamle telefonen sin i den nye og få 32GB ekstra plass. . One X har vel bare 26 av de 32GB tilgjengelig, så hvor mye kan man bruke av de 16GB på One S? Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation. Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED Det er ikke bare plassen jeg tenker på, men også muligheten til å få ut dataene sine hvis telefonen skulle dø. I tillegg hadde det vært greit å kunne bruke minnekortet fra den gamle telefonen sin i den nye og få 32GB ekstra plass. . One X har vel bare 26 av de 32GB tilgjengelig, så hvor mye kan man bruke av de 16GB på One S? Hehe, ikke lett å si hvor mye som blir igjen der. Uansett vet jeg at det holder for meg, da jeg har hatt 16gb internt på mine to siste telefoner. Har 12,8 "effektive" gb nå, og 4 ledig. Men jeg skjønner at det ikke er telefonen for plasskrevere Og ser absolutt poenget ang hvis telefonen tar kvelden. Ellers er det et lite pluss med 25gb på dropbox da Selv om det selvsagt ikke kan sammenlignes med minnekortstøtte. Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 jeg ser virkelig fram til denne telefonen, men er usikker på om jeg skal gå for x eller s.. Er det noen som har erfaring med 4,7 tommer? Blir det for stort? Jeg har HTC Titan nå på 4,7 tommer, og den er altfor stor for hendene mine. Jeg synes hvertfall det er stress å behandle den med en hånd. Ellers skal det sies at de fleste synes det funker greit, så vidt jeg vet. Vi kan vel konkludere med at jeg har små hender Så jeg synes det er kjedelig at 4,7 plutselig er den nye standarden og at alle toppmodeller absolutt skal komme med det. Derfor er jeg glad for at One S nesten er like bra specet som One X (ser vi bort fra minne og skjermoppløsning) Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 jeg ser virkelig fram til denne telefonen, men er usikker på om jeg skal gå for x eller s.. Er det noen som har erfaring med 4,7 tommer? Blir det for stort? Jeg har HTC Titan nå på 4,7 tommer, og den er altfor stor for hendene mine. Jeg synes hvertfall det er stress å behandle den med en hånd. Ellers skal det sies at de fleste synes det funker greit, så vidt jeg vet. Vi kan vel konkludere med at jeg har små hender Så jeg synes det er kjedelig at 4,7 plutselig er den nye standarden og at alle toppmodeller absolutt skal komme med det. Derfor er jeg glad for at One S nesten er like bra specet som One X (ser vi bort fra minne og skjermoppløsning) Takk for svar Jeg har ganske store hender, så jeg tror det blir X på meg Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvordan farge liker dere? Liker den hvite best selv Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som har Galaxy Nexus som vurderer denne? Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Gikk for grå/sort selv. Men en ting jeg lurer på.. Sender Netcom ut micro sim med telefonen? Eller må jeg ordne det ved siden av? Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Er det noen som vet om det blir muligheter for forhåndsbestilling hos Telenor? Og hva tenker dere om batteriet? er 1800 mAh for dårlig? Endret 7. mars 2012 av CanonFoto Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fant btw et veldig bra av Htc one x, for de som er interesserte 2 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Denne ser svært interessant ut for min del. Jeg trenger ikke mer enn 32 GB, da jeg klarer meg helt fint med 8 i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå