Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fettkule i hodebunnen operert bort men.......

manna420

Anbefalte innlegg

Hei

Min kjære mor har fått operert bort fettkule i hodebunnen. Legen sa at alt er bra nå og at håret skulle gro igjen i det området der fettkulen ble fjernet. Nå har det gått rundt 10 måneder og det har enda ikke grodd hår i det området. Jeg tok kontakt med legen på vegne av min mor og legen sa at vi ikke trenger å bekymre, dem kommer opp etterhvert. Det virka som legen ikke tok dette seriøst, muligens fordi det ikke er noe stor sak og at dem virkelig dukker opp etterhvert. Jeg klarte rett og slett ikke å la være og derfor så opprettet jeg thread og spør dere. Har noen her opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat der det er skjært inn vil det bli arr som danner for tykk hud til at hår kan gro gjennom og "hullene" er jo ikke der.

Bytt lege, spør andre leger om denne legen ikke bryr seg. hårmangel/tap er seriøst problem som virkelig kan påvirke folk. men folk som ikke opplever det selv har ikke et problem med det derfor er noen leger litt "care" på sånne saker.

Lenke til kommentar

Hei

Takker for tilbakemeldingene. Du har jo et godt poeng der at det blir vanskelig for hår å gro grunnet tykk hud. Dette er noe legen burde ha fortalt meg, istedenfor å si at det ordner seg. Operasjonen ble forresten utført av en kirurg og vedkommende er ikke fastlegen til min mor. Er det forresten noe der ute som har fått fjernet fettkule i hodebunnen som har opplevd det samme? Kommer håret tilbake etterhvert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...