Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

In-ear propper til under 500

Anbefalte innlegg

Hei Gutta

Trenger anbefaling fra dere på hvilket in-ear propper jeg burde gå for med et budsjett på rundt 500 kroner. Jeg ønsker å ha bra bass i dem, men samtidig så bør den klare grei med diskant og mellomtoner. Den skal brukes like mye for jogging som til normalt bruk. Tidligere har jeg ofte opplevd at ledningene på proppene ryker. Det er noe jeg ønsker at min nye proppene ikke gjør. Setter pris på om dere orker å komme med anbefalinger. Jeg har sirklet litt på følgende propper:

http://www.headphone.com/headphones/sennheiser-adidas-cx-680.php

hva er deres formening om dem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser etter noe lignende som TS. Jeg hadde a-Jays three, men de var EKSTREMT ekle å jogge med pga de pastaledningene. Å ha de på i normal gange går helt ok, men det er ikke særlig comfy det heller.

Diskanten var alt for høy, og det var veldig lite bass. ( Jeg prøvde til og med alle proppene, og byttet dem i nye en gang)

Setter pris på andre forslag!

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm, hva med noe ala AKG K321? har hatt fler av dem før, like fornøyd hver gang! god og dyp bass med nok power. evt. har jeg også hatt AKG K340, enda bedre enn K321, men fant de ikke da jeg lette etter nytt, så da endte de med 321, og det var som sagt ikke for dumt. De kosta med en 300(?) på spaceworld. K340 er noe dyrere, men husker ikke prisen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...