manna420 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Hei Gutta Trenger anbefaling fra dere på hvilket in-ear propper jeg burde gå for med et budsjett på rundt 500 kroner. Jeg ønsker å ha bra bass i dem, men samtidig så bør den klare grei med diskant og mellomtoner. Den skal brukes like mye for jogging som til normalt bruk. Tidligere har jeg ofte opplevd at ledningene på proppene ryker. Det er noe jeg ønsker at min nye proppene ikke gjør. Setter pris på om dere orker å komme med anbefalinger. Jeg har sirklet litt på følgende propper: http://www.headphone.com/headphones/sennheiser-adidas-cx-680.php hva er deres formening om dem? 1 Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ingenting å anbefale? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Du får akkurat a-JAYS Three i det budsjettet. Synes det er ganske god lyd i de, men ikke ekstrem bass. Har ikke hørt Sennheiser sine, så har ikke noen formening angående de. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg ser etter noe lignende som TS. Jeg hadde a-Jays three, men de var EKSTREMT ekle å jogge med pga de pastaledningene. Å ha de på i normal gange går helt ok, men det er ikke særlig comfy det heller. Diskanten var alt for høy, og det var veldig lite bass. ( Jeg prøvde til og med alle proppene, og byttet dem i nye en gang) Setter pris på andre forslag! Endret 15. mars 2012 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Hmm, hva med noe ala AKG K321? har hatt fler av dem før, like fornøyd hver gang! god og dyp bass med nok power. evt. har jeg også hatt AKG K340, enda bedre enn K321, men fant de ikke da jeg lette etter nytt, så da endte de med 321, og det var som sagt ikke for dumt. De kosta med en 300(?) på spaceworld. K340 er noe dyrere, men husker ikke prisen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå