Gå til innhold

Billig brus i Drammensområdet

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg er i Drammen for tiden og reiser snart hjemover til bygda igjen. Her om dagen smakte jeg en helt fantastisk brus som jeg kjøpte på Meny Åssiden som het "brus med ananassmak" av Oscar Sylte Mineralvannfabrikk.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et par kasser med halvlitere fra Oscar Sylte herfra, helst litt billigere enn 17 kr flaska fra Meny da, om det er mulig.

Er det annen lokal brus som det er mulig å få kjøpt billig? RC Cola? Glitre?

Mvh

Brusdrikker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke helt hjelpen du leter etter men jeg husker jeg leita meg i hjel for å finne den ananas brusen. Bare for å bli enormt skuffet over hvor lite god den var, heh.

Siden du er ute etter billig brus, hvorfor ikke kjøpe sodastream og lage selv? Har ikke kjøpt en flaske brus siden jeg anskaffet en og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Bare så deilg å slippe å bære alle de flaskene, for ikke snakke om pante dem.

Lenke til kommentar

Man får tak i den her i Moss også, så den er nok å få andre steder enn i Molde...husker dog ikke hvor jeg har kjøpt den. Muligens på Rema. Tror ikke den var spesielt mye dyrere enn annen halvlitersbrus.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Meny er del av Norgesgruppen, som inneholder en del andre butikkjeder - Kiwi, Spar/Eurospar, og Joker inkludert. Her i Lofoten har både Joker og Spar brus fra Oscar Sylte, mens jeg ikke har sett den på Rema, Rimi/Ica eller Coop her. Det ser ut som Norgesgruppen er beste sjans for å finne Syltebrus utenfor Oscar Syltes hjemmeområde, men den er neppe billigere enn andre brusmerker sin ordinærpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...