Tryharder Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) hei jeg er 17 år og penisen min 11 cm stiv og jeg syns det er flaut fordi den er liten. hva kan jeg gjøre for å få lang pikk jeg er redd for at jenta skal se den og le og stikke Endret 4. mars 2012 av Tryharder Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 hva kan jeg gjøre for å få lang pikk Det er ikke noe å gjøre annet enn å håpe på at den ikke er ferdig utvokst...og det kan godt være den ikke er. Lenke til kommentar
Tryharder Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 hvor mange år tar det Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 plutslig har du hoggorm i buksa vettu, Husk at du ikke er ferdig med og vokse fram til du er noe mellom 20-23 år da 4 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Da er det ikke den jenta som er noe for deg uansett, så la henne løpe isåfall. Du er bedre tjent med det. Ikke mye med å gjøre på størrelse, selv om et fins operasjoner. Men farene med det er ikke verdt det - du kan ende med potensproblemer f.eks og da blir det umulig å bruke den. Vær fornøyde med hva du har sier nå jeg 5 Lenke til kommentar
Tryharder Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 da kan jeg pule horer men det koster penger hvor mye koster 1 hore hvis jeg leier 2 timer Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 4. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2012 da kan jeg pule horer men det koster penger hvor mye koster 1 hore hvis jeg leier 2 timer Om du holder ut i 2 timer trenger du ikke å bekymre deg for størrelsen. 12 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 da kan jeg pule horer men det koster penger hvor mye koster 1 hore hvis jeg leier 2 timer Hahahaha xD - Det er opp til dem Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 da kan jeg pule horer men det koster penger hvor mye koster 1 hore hvis jeg leier 2 timer Om du holder ut i 2 timer trenger du ikke å bekymre deg for størrelsen. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg