jaymz Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Lenge siden jeg har kikket etter bærbar. Trenger noen råd Krav - skal brukes til surfing, musikk, film (ikke spill. Er for mine foreldre) - Driftsikker - ca 15" - Skal ikke brukes til reising - pris 3000 - 5000 - Trenger ikke SSD eller hybriddisk - Ca 250 - 500 gb lagring (trenger uansett ekstern for backup) Har god erfaring med Lenovo (virker bra sammenskrudd) Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657874 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Lenge siden jeg har kikket etter bærbar. Trenger noen råd Krav - skal brukes til surfing, musikk, film (ikke spill. Er for mine foreldre) - Driftsikker - ca 15" - Skal ikke brukes til reising - pris 3000 - 5000 - Trenger ikke SSD eller hybriddisk - Ca 250 - 500 gb lagring (trenger uansett ekstern for backup) Har god erfaring med Lenovo (virker bra sammenskrudd) Hva med denne? http://www.komplett....aspx?sku=657874 Da ville jeg har godt for denne pc-en ----> Klikk her Pc-en her har 1MB mere i hurtiguffer enn i Lenovo Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan ikke akkurat si at Acer har noe byggekvalitet man kan skryte av... Lenke til kommentar
Web King Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan ikke akkurat si at Acer har noe byggekvalitet man kan skryte av... Hva mener du? byggekvalitet? Tenker du på dekslan? eller delan i pc-ene som Acer får produsert til sine modeller? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Når jeg mener byggekavlitet tenker jeg på hvor tighte de er. Bra kvalitet i chassi, og godt skrudd sammen. (innmaten er vel mye den samme?) Har en asus, og den er ikke tight :-) Var på elkjøp i går for å se litt, og det slo meg at 15.6 kanskje blir i største laget for soffasurfing? Kanskje jeg går ned til 13,3 Men ser da at utvalget blir mindre. Når jeg i tillegg har mest lyst på en intelprosessor, Ser det ut til at jeg må fire på noen av de andre kravene. Men Acer pcen du linker til Web King, er i høyeste grad aktuell. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå er det vel begrenset hvor god kvalitet kabinettet er i maskiner i den prisklassen. Men både ASUS, Fujitsu, lenovo kan være noe å prioritere. Angående Acer ville jeg vært skeptisk, kan jo være den er god i noen sammenligner, men totalsett bør man være forsiktig med det merke. Så hvis ytelsen er mindre prioritert ville jeg vurdert lenovo. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Noen alternativer, 13.3" : Acer Asus HP Edit : Toshiba Endret 8. mars 2012 av ZiggyS Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Noen alternativer, 13.3" : Acer Asus HP Edit : Toshiba Ok. da har jeg snakket med mine foreldre. Kan gå opp litt i pris, men de ønsker dvd- rom. Var like før jeg kjøpte aceren 3830x, men så den ikke hadde dvd-rom. Det var ellers midt i blinken :-) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Noen alternativer, 13.3" : Acer Asus HP Edit : Toshiba Ok. da har jeg snakket med mine foreldre. Kan gå opp litt i pris, men de ønsker dvd- rom. Var like før jeg kjøpte aceren 3830x, men så den ikke hadde dvd-rom. Det var ellers midt i blinken :-) Hvis den var midt i blinken så er jo valget lett.. Samme maskin med DVD rom, bedre skjermkort, og 14 skjerm. http://cdon.no/elektronikk/acer_as4830tg-2434g50mibb_i5-2430m_4gb_500gb_14.0_w7hp_gt540m_1gb-15266480 Endret 8. mars 2012 av Jada-jada Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ok. da har jeg snakket med mine foreldre. Kan gå opp litt i pris, men de ønsker dvd- rom. Var like før jeg kjøpte aceren 3830x, men så den ikke hadde dvd-rom. Det var ellers midt i blinken :-) OK. Asus'en har vel heller ikke DVD, men det har de to andre (HP og Toshiba). Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Da er pc bestilt Ble en acer 4830 http://cdon.no/elekt...0m_1gb-15266480 Kjøpte i tillegg en ekstern harddisk for backup. Takk for hjelpa. Setter denne som løst, dersom jeg treffer blink :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå