Mauro Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Hvilken DPS-klass trenger dere mest nå? Warlock? Skal se om jeg ikke får fingern ut å blir med ettehvert jeg også. Tror Rogue begynner å bli fullt, men resten er det bare å velge å vrake i. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Lovlig er det vel strengt tatt ikke, strider nok imot Blizzard sine retningslinjer da de som hoster serveren har "stjålet" spillet ifra Blizzard. Men sjansen for at det får følger for de som spiller på privat servere er vel mikroskopiske, er vel de som hoster som får smake det hvis Blizzard går inn for det (mmoglider, WoWscape etc). Har selv spilt på denne serveren og syntes selv at det ganske fort ble kjedelig, ble en oppvekker for meg som viste at Vanilla ikke var så bra som jeg mente at det var Anyways, have fun. Håper at tråden ikke blir stengt for guilden sin del Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Lovlig er det vel strengt tatt ikke, strider nok imot Blizzard sine retningslinjer da de som hoster serveren har "stjålet" spillet ifra Blizzard. Men sjansen for at det får følger for de som spiller på privat servere er vel mikroskopiske, er vel de som hoster som får smake det hvis Blizzard går inn for det (mmoglider, WoWscape etc). Har selv spilt på denne serveren og syntes selv at det ganske fort ble kjedelig, ble en oppvekker for meg som viste at Vanilla ikke var så bra som jeg mente at det var Anyways, have fun. Håper at tråden ikke blir stengt for guilden sin del Høres ut som du spilte alene, uten guild å raiding. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tillater Diskusjon.no slike diskusjoner nå? Synes regelverket endrer seg fra dag til dag. Mulig dette er en av serverene Blizzard auksjonerte bort...? Ikke vet jeg, men for å si det sånn - er det lovlig, gratis og maxlevel 60 kunne jeg vært _veldig_ interessant å spilt _litt_ WoW igjen! De auksjonerte bare bort hardware, ikke software. Med andre ord er dette ikke en blizz-server, men en server som er laget ved hjelp av reverse engineering og strider mot Blizzards EULA og Terms of Use. Diskusjon.no har tidligere stengt slike tråder som dette, så jeg tillater meg å stille spørsmålstegn ved at denne fortsatt er åpen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 La nu det være opp til mods, heller report enn å start diskusjon om det. Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Veldig intresert i dette, har begynt å lvle en shaman. Nicket er Solotryne. tar å PMer en av dere i løpet av dagen Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Begynner å bli en del folk fra Diskusjon.no! Plass til flere tho! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Moderatormelding Ang. EULA HeisannI løpet av det siste året har vi hatt en del diskusjoner internt på hvorvidt vi skal respektere produsenters EULA-er eller ikke. Vi har bestemt oss for å legge oss bak en føring der vi som et generelt diskusjonsforum ønsker å tillate brukerene å diskutere de fleste ting, så lenge det ikke bryter direkte mot noen av våres retningslinjer eller setter Diskusjon.no i fare for domfellelse av norsk domstol. Vi kan ikke se at det er i mot Norges Lover å bryte en produsents EULA, og ser dermed ikke noen grunn for å reagere på dette. Reaksjoner tas på PM.Mvh. r2d290-Forumveileder Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Første ZG run i morgen! Fortsatt ikke for sent å slenge seg på! Trenger mest druids, priests, og div dps. Mage, lock, Hunter Spots som er fulle: Rogue Shadow Priest Fury Warrior Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 I morgen, som idag (mandag) ? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Som i Tirsdag. Nytt raid på Torsdag. Snart mange tok til å gjøre MC, men fortsatt ikke for sent å slenge seg på! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Da var ZG cleared! Trenger hunters og resto druids + holy priests atm Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Var et veldig morsomt raid i går ja Veldig mye raid progress fra mandagen av Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Driver å leveler opp en resto druid da. raidet kun zg mc bwl (fikk ikk drept neff) i mine 60 dager.. trur vi cleara aq20 også. Lenke til kommentar
Shadowstian Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Trenger dere Tank warr? eller MM hunter? frister emd vanilla raiding (spilte i vanilla som hunter opp til raggy) Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Trenger fortsatt hunters, resto druids og holy priests. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Trenger fortsatt spillere! Endret 21. mars 2012 av Rockna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå