Gå til innhold

<OneUp> trenger folk til Vanilla (60) raiding!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lovlig er det vel strengt tatt ikke, strider nok imot Blizzard sine retningslinjer da de som hoster serveren har "stjålet" spillet ifra Blizzard. Men sjansen for at det får følger for de som spiller på privat servere er vel mikroskopiske, er vel de som hoster som får smake det hvis Blizzard går inn for det (mmoglider, WoWscape etc).

 

Har selv spilt på denne serveren og syntes selv at det ganske fort ble kjedelig, ble en oppvekker for meg som viste at Vanilla ikke var så bra som jeg mente at det var :p

 

Anyways, have fun. Håper at tråden ikke blir stengt for guilden sin del ;)

Lenke til kommentar

Lovlig er det vel strengt tatt ikke, strider nok imot Blizzard sine retningslinjer da de som hoster serveren har "stjålet" spillet ifra Blizzard. Men sjansen for at det får følger for de som spiller på privat servere er vel mikroskopiske, er vel de som hoster som får smake det hvis Blizzard går inn for det (mmoglider, WoWscape etc).

 

Har selv spilt på denne serveren og syntes selv at det ganske fort ble kjedelig, ble en oppvekker for meg som viste at Vanilla ikke var så bra som jeg mente at det var :p

 

Anyways, have fun. Håper at tråden ikke blir stengt for guilden sin del ;)

Høres ut som du spilte alene, uten guild å raiding. ;)

Lenke til kommentar

Tillater Diskusjon.no slike diskusjoner nå? Synes regelverket endrer seg fra dag til dag.

 

Mulig dette er en av serverene Blizzard auksjonerte bort...? Ikke vet jeg, men for å si det sånn - er det lovlig, gratis og maxlevel 60 kunne jeg vært _veldig_ interessant å spilt _litt_ WoW igjen!

 

De auksjonerte bare bort hardware, ikke software. Med andre ord er dette ikke en blizz-server, men en server som er laget ved hjelp av reverse engineering og strider mot Blizzards EULA og Terms of Use. Diskusjon.no har tidligere stengt slike tråder som dette, så jeg tillater meg å stille spørsmålstegn ved at denne fortsatt er åpen.

Lenke til kommentar

Moderatormelding Ang. EULA

Heisann

I løpet av det siste året har vi hatt en del diskusjoner internt på hvorvidt vi skal respektere produsenters EULA-er eller ikke. Vi har bestemt oss for å legge oss bak en føring der vi som et generelt diskusjonsforum ønsker å tillate brukerene å diskutere de fleste ting, så lenge det ikke bryter direkte mot noen av våres retningslinjer eller setter Diskusjon.no i fare for domfellelse av norsk domstol.

Vi kan ikke se at det er i mot Norges Lover å bryte en produsents EULA, og ser dermed ikke noen grunn for å reagere på dette.
Reaksjoner tas på PM.

Mvh. r2d290
-Forumveileder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...