Mauro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Vi begynner å bli en stor gjeng med gamle wow spillere å kamerater som prøver å få i gang en PvE guild på Vanilla serveren http://www.feenixserver.com/. Ta å PM Phenzo,Dewe, Lynzh, Keawedo, Prozon, eller Sauziee for en invite til guilden. Vi skal prøve å få i gang ZG til uka, å MC så fort som mulig. Vi vurderer å ta i bruk DKP hvor man kjøper items ved å by en prosenet av dkpen din, så alle får mulighet til å få items. Levlinga til 60 tar cirka 1 dag, så ikke la det stoppe deg! Foretrekker at du er 18+ og har spilt Vanilla tidligere, men det er ikke ett must. Vi spiller horde på Warsong. Healers å tanks hadde vært supert. Mvh Phenzo! Endret 4. mars 2012 av Mauro Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kan ikke man lage level 60 karakter? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Vi spiller på Warsong, å det er ikke instant 60. Men, du kan kjøpe deg til level 60 på nettsiden. Tror det koster 15 euro, men hvorfor gjøre det når du kan levle opp på en dag? Lenke til kommentar
lynzh Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kan ikke man lage level 60 karakter? Jo, de har en server (Al'Akir instant 60) hvor du kan lage en instant 60 med tier 0 gear. OneUp spiller på Warsong med 12x experience. =) Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Jeg har allerede en level 60 mage på denne servern. Har noen få ZG & MC epics samt det som blir kalt Best-in-slot pre-raid gear. Sender en whisper senere i kveld, selvom jeg muligens er litt mer gira på TBC servern de faktisk åpna idag! Er dere alliance eller horde? Endret 4. mars 2012 av Felhart Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Damn. Er en søt liten gnome jeg. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Som gammel WoW-spiller må jeg si at dette fristet veldig WoW var aldri så gøy som da man raidet MC, ZG, AQ, BWL Husker enda første takedown av Ragnaros vannvittig godt! The memories! Lykke til med å få i gang dette, kanskje man plutselig dukker opp en dag! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Som gammel WoW-spiller må jeg si at dette fristet veldig WoW var aldri så gøy som da man raidet MC, ZG, AQ, BWL Husker enda første takedown av Ragnaros vannvittig godt! The memories! Lykke til med å få i gang dette, kanskje man plutselig dukker opp en dag! Bare å slenge seg på! Ikke glem Naxx40! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette ønsker jeg å være med på, til tross for at jeg ikke har spilt Vanilla! Lager en char i ettermiddag, trolig en druid, hvilke healing classes er mest attraktivt? Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette er jeg lett med på! Har erfaring opp til nax40! Lager en char senere! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tillater Diskusjon.no slike diskusjoner nå? Synes regelverket endrer seg fra dag til dag. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tillater Diskusjon.no slike diskusjoner nå? Synes regelverket endrer seg fra dag til dag. Mulig dette er en av serverene Blizzard auksjonerte bort...? Ikke vet jeg, men for å si det sånn - er det lovlig, gratis og maxlevel 60 kunne jeg vært _veldig_ interessant å spilt _litt_ WoW igjen! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Betal månedsavgiften til Blizzard og spill på custom server med god samvittighet? Jeg er veldig fristet til å spille litt Vanilla igjen,men jeg ville nok heller slengt meg på TBC siden der er mer å utenom raiding Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette hørtes veldig interessant ut. Får se om jeg joiner. Har god erfaring fra vanilla! Lenke til kommentar
lynzh Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Godt å se flere som er interessert, vi er rundt om 10 stk i guilden som spiller aktivt, ser lovende ut med ZG til uka. Vi får se hva som skjer Informasjon om serveren kan finnes her. http://tinyurl.com/1va1ni2lla Hilsen Lynzh, 60 Mage. Endret 5. mars 2012 av lynzh Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Takker for invite lynzh! 56 shaman Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Dette ønsker jeg å være med på, til tross for at jeg ikke har spilt Vanilla! Lager en char i ettermiddag, trolig en druid, hvilke healing classes er mest attraktivt? Prist eller druid. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvilken DPS-klass trenger dere mest nå? Warlock? Skal se om jeg ikke får fingern ut å blir med ettehvert jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå