marwin19 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvilken plattform? Oseberg Feltsenter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Gratulerer. Har flere eg kjenner som trives der. Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er gått en stund siden de siste intervjuene har vært. Noen fler som har fått svar på lærlingplass i elektrikerfaget? Lenke til kommentar
Mr.money Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 me Er gått en stund siden de siste intervjuene har vært. Noen fler som har fått svar på lærlingplass i elektrikerfaget? Mener du på oljeplatform eller på bensinstasjon Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tja, litt usikker. Kan jo hende du har vært så heldig å få lærlingplass som elektriker på bensinstasjonen også! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 http://www.aftenposten.no/okonomi/Torgeir-18-er-larling-og-vil-tjene-400000-6833101.html#.T7_kcKt1Dng Da er det bare å glede seg for dere som har vært så heldige å kommet gjennom nåløyet. Vil gi et tips: Grip sjansen nå, ikke drit dere ut. Gjør dere ting riktig har dere muligheten til å få jobb i et av norges mest populære selskaper å jobbe i. Og derfra er det egentlig bare dere selv som setter begrensningene.... Lykke til 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noen her som har søkt som Dataelektronikerlærling, eller kjenner noen som har gjort det? Og til dere som har fått intervju - Noen som har lyst til å fortelle snittet og fraværsdagene sine? Har aldri hatt problemer med fravær. To dager dette skoleåret, og det var grunnet reise, så i teorien null dager. Karakterene er jeg derimot mer usikker på. Ligger på 4,8 for øyeblikket. Er vel bra, men kanskje ikke godt nok? Som det står i Aftenpostens artikkel - Du er lottomillionær om du får lærlingplass. Lenke til kommentar
stur Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Bare å gi lyd hvis noen skal være lærling på kårstø!! Lenke til kommentar
Karris98 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei! Jeg søkte til statoil som lærling som kranfører. Har blitt innkalt til intervju i stavanger. Vet noen ca hvor mange lærlinger de tar inn som kranførere? Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Tipper en 4-5 stk. Når jeg var lærling i 2009 var vi 7, så jeg tviler på de tar inn flere i disse tider. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Eg tror ikke de har tatt inn noe markant færre lærlinger den siste tiden. Hvorfor skulle de det? De har alltid tatt inn fler enn de selv har behov for. De ser på det som en samfunnsoppgave å utdanne fagarbeidere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå