supernerden Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nope.... Men vet de hadde siste intervju dag i forrige uke :-/ håper uansett å høre noe snart! Isåfall er jeg ille ute Skal på intervju 23. april (nå til mandag) i elektrikerfaget. Er sikkert fordi jeg bor i østfold at jeg blir tatt inn så sent. Håper jeg er blant de siste da, så slipper du å vente lengre Lenke til kommentar
xico Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nope.... Men vet de hadde siste intervju dag i forrige uke :-/ håper uansett å høre noe snart! Isåfall er jeg ille ute Skal på intervju 23. april (nå til mandag) i elektrikerfaget. Er sikkert fordi jeg bor i østfold at jeg blir tatt inn så sent. Håper jeg er blant de siste da, så slipper du å vente lengre Såpass ja ? Fikk beskjed om at de var ferdige jeg :o men men! Håper på svar før april er omme iallefall! Du får ha lykke til på intervjuet! Lenke til kommentar
mKarlsen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som vet hvordan dem gir tilbakemeldinger? ringer dem, sender dem e-post eller brev. noen som vet? :-) Lenke til kommentar
sume Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det er to måte de informerer om du er vellkommen eller ikke. Følg med på både post kassa og innboks på mailen din. En av disse innformering bekreftelse dem bruker per i dag. Like til Lenke til kommentar
mKarlsen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Oki, takk for svar :-) Var på intervju for vell en månede siden. så går kun å venter på svar nu, hehe. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ble ringt opp i dag på skolen, han som ringte meg var han som var med på mitt intervju ( Industrimekaniker). Swosh swosh sa det, så ble jeg tilbudt jobb på Troll B! Endret 2. mai 2012 av Heimdalen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Velkommen skal du være! Pm meg om du lurer på noe angående den plattformen. Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ble ringt opp i dag på skolen, han som ringte meg var han som var med på mitt intervju ( Industrimekaniker). Swosh swosh sa det, så ble jeg tilbudt jobb på Troll B! Velkommen Du har forøvrig samme snit jeg hadde når jeg søkte, så regna med du kom igjennom Lenke til kommentar
marwin19 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei! Fikk telefon fra Statoil ASA i går, tilbud om lærlingplass i elektrikerfaget, offshore Lenke til kommentar
marwin19 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har ikke fått vite det enda! Venter på tilbudet i posten Lenke til kommentar
mKarlsen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Fikk alle tilbud i går om lærlingplass? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 De ringer nok rundt til folk noenlunde samtidig i de forskjellige fagene. Så mekanikerne og elekrikerne liksom... Lenke til kommentar
marwin19 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ingen andre som har fått tilbud i elektrikerfaget? Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Går og venter på svar for lærlingplass i elektrikerfaget jeg og :/ Satser på det beste Lenke til kommentar
xico Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg har fått avslag i elektrikerfaget så... Jeg ringte inn på mandag jeg Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tenkte jeg skulle ringe inn idag. Ringte du direkte telefonnummer, eller ble du satt over? Lenke til kommentar
mKarlsen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Fikk du ringt inn idag? Er det noen som har fått tilbud om lærlingplss på noen av landannleggene, som industrimekamiker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå