Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Troll A som førstevalg og Mongstad som andrevalg? Hvorfor ikke de andre installasjonene offshore? Hva er det med TRA som er så spesielt? Den er så høy? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er et personlig valg for meg, men er vel mye på grunna av historien bak. Lenke til kommentar
stur Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Åja Jeg skal være på Kårstø! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Reagerte egentlig mest på Mongstad foran andre installasjoner offshore, men skjønner jo at offshore ikke nødvendigvis tiltaler alle. Lenke til kommentar
xico Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Gratulerer så mye!! Venter selv i spenning på svar! :o Lenke til kommentar
stur Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Tusen takk! :D Hehe, spennende? Det går nok greit Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Noen av oss har et problem når lærlingene får jobb/avslag så sent, skal på intervju i mårra hos en bedrift som driver på med PVC, jeg liker slettes ikke at Statoil er "seint" ute med å gi tilbakemeldinger, for hva gjør jeg hvis jeg får tilbudt jobb fra denne bedriften? jaja, jeg håper på Statoil! Lenke til kommentar
stur Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg hadde fått tilbudt lærlingplass fra før av hos et lokalt mekanisk verksted, men jeg nevnte at statoil var 1. valget mitt. Det ville nok jeg sagt vartfall Men det er jo noe du bestemmer helt selv Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Joda, men plutselig står du der uten lærlingplass... Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Joda, men plutselig står du der uten lærlingplass... Var i akkurat den situasjonen selv, var først på invtervju med statoil, så på 4-5 andre intervjuer etterpå (fikk forøvrig tilbud med alle) Ett par dager før det første tilbudet gjekk ut, så ringte jeg bare statoil å forklarte situasjonen. Fikk telefonen dagen etterpå om at lærlingkontrakta hos statoil var i boks Dem er ikke farlige, men som sakt er det viktig at du forklarer saken som det er, er heller ikke nødvendig å kontakte dem før du veit du har fått tilbud fra noen andre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen av oss har et problem når lærlingene får jobb/avslag så sent, skal på intervju i mårra hos en bedrift som driver på med PVC, jeg liker slettes ikke at Statoil er "seint" ute med å gi tilbakemeldinger, for hva gjør jeg hvis jeg får tilbudt jobb fra denne bedriften? jaja, jeg håper på Statoil! Hvis du får tilbud fra denne bedriften ringer du til statoil. Når eg fikk læreplass fikk eg tilbud av Conocco phillips mens eg ventet på statoil. En telefon så hadde eg jobb i Statoil. De hadde bare ikke rukket å sende tilbudsbrevet enda. På den andre jobben nevner du ikke statoil. Lenke til kommentar
marwin19 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har søkt lærlingplass som elektriker som har fått svar ? Lenke til kommentar
xico Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Nope.... Men vet de hadde siste intervju dag i forrige uke :-/ håper uansett å høre noe snart! Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Sa til meg at de skulle ha møte til onsdagen (i mårra) for å bestemme seg da, sikkert bare innenfor den fangretningen som jeg har valgt Lenke til kommentar
mKarlsen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det noen som har vært på intervju som industrimekaniker som har fått svar om lærlingplass? Lenke til kommentar
Jayh Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei, noen som har blitt innkalt til intervju hos Statoil som vil fortelle meg litt om deres karaktersnitt, fravær etc.? Lenke til kommentar
stur Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Hmm Jeg søkte med et snitt på 4,5 og et fravær på 0 dager og 0 timer.. Hadde 0 fravær vg1 også Lenke til kommentar
xico Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Snitt på 5.0 vg 1 og 5.5 vg2 første termin. 0 timer og 0dager fravær Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Snitt 4,9, 0 dager med 2 timer ( legetime) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå