rapturz1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei. har kommet over et problem! Når jeg slår av PCen går alt som normalt til jeg kommer til der det står "Avslutter" med blå bakgrunn rett før den slår seg av. Der stopper den.. noen ganger går sirkelen ved siden av Avslutt rundt, som indikerer at PCen jobber, men av og til henger også denne seg og hele bildet fryser! Samma resultat begge gangene, jeg må holde Av/På kanppen inne og tvinge PCen av, noe jeg vet ikke er bra for den! Hadde vært hyggelig med litt hjelp her altså! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du har jo nettopp lekt deg med overklokking, så du skal ikke se bortifra at du har greid å rote til det litt. Klokk ned til standard hastighet og se om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
rapturz1 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Du har jo nettopp lekt deg med overklokking, så du skal ikke se bortifra at du har greid å rote til det litt. Klokk ned til standard hastighet og se om problemet vedvarer. Har hatt problemet før overklokkinga også, men har allerede testet å sette ned klokken EDIT: Fikk netopp min først Bluescreen! Helt "random" skrev på facebook så kom windows med en beskjed "...Sikkerhets alternativer" eller noe slikt på den velkjente blå windows7 bakgrunnen! Så kom Bluescreen. Vet ikke hva det kommer av, men er sikker på at det har noe med den første å gjøre! Aner ikke hva jeg skal gjøre. EDIT2: Kan gjennoprette en uke tilbake da jeg ikke hadde noe problem, men vil ha klarsignal her først om det er noen fare for at problemet vil bli tatt med videre uansett eller i verste fall bli verre Endret 4. mars 2012 av rapturz1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå