gammelkonto-brukesikke Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Heisann! Har prøvd diverse for å få til tv2 sumo på xboxen her nå, men uten hell. Noen som vet hvordan man kan få det til? Ting jeg har prøvd: -Windows Media Center Starta WMC på xboxen og fikk opp noen apps under "Tillegg" og "Oppdag", der Tv2 Sumo var en av de. Denne siden ble da åpnet, og jeg trodde jeg hadde fått det til. Men jeg fikk ikke logget inn! Fikk opp et tastatur av noe slag på skjermen, men fant ikke ut hvordan jeg brukte det. Se her. Jeg har ingen fjernkontroll til xboxen. - PS3 Media Server Dette funker også fint for å spille av videoer jeg har på pc'n, men fant ikke ut hvordan jeg kunne streame noe her. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 hvorfor skal du se det ifra Xboxen? hvis det er pga at du vil ha storskjerm kan du jo føre en kabel fra PCen til Tven. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 hvorfor skal du se det ifra Xboxen? hvis det er pga at du vil ha storskjerm kan du jo føre en kabel fra PCen til Tven. Klart jeg kan, men vil helst ikke. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 hvorfor skal du se det ifra Xboxen? hvis det er pga at du vil ha storskjerm kan du jo føre en kabel fra PCen til Tven. Klart jeg kan, men vil helst ikke. jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror SUMO(Tv2) trenger noe som heter "Silverlight" et program som får visse ting til å fungere. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror SUMO(Tv2) trenger noe som heter "Silverlight" et program som får visse ting til å fungere. Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror SUMO(Tv2) trenger noe som heter "Silverlight" et program som får visse ting til å fungere. Ja, det stemmer. Så med mindre Microsoft bestemmer seg for å få Silverlight på konsollen sin er du nok nødt til å bruke PCen, men rykter sier at Microsoft muligens skal gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå