Handballgoalie Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg lurer på om hvordan man kan restarte hele Windows Vista?? (Slette alle installerte programer) Takk for svarene ) Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ta backup av det du vil ha, boot og les. Finn F6 eller hva produsenten har valg at recovery heter og trykk dette. Da booter du på en sjult partisjon hvor "OS-dvden" du aldri fikk ligger lagret og der kan du legge inn OS på nytt. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 kommer litt ann på hvilken pc du har. Når du skrur på pcen må du tappe alt+f10 eller f8 dell tror jeg også har noe ctrl+f2. Kommer som sagt ann på hvilken pc det er Lenke til kommentar
pstub Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Alle disse tipsene fungerer selvfølgelig bare om det er en laptop det er snakk om. Er det en stasjonær maskin er det noe HELT annet, og du vil trolig trenge Vista DVD'en for å kjøre en ren installasjon. Sett opp BIOS til å boote fra DVD, og start maskinen. Der vil du ha muligheter til å formatere harddisken du har operativ-systemet installert idag før du installerer på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Har flyttet tråden hit da den passer bedre og du får bedre hjelp her. Endret emnetittelen da jeg antar du har en bærbar , men endre gjerne på den på nytt om det ikke stemmer. -Veileder off. Endret 8. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Alle disse tipsene fungerer selvfølgelig bare om det er en laptop det er snakk om. Er det en stasjonær maskin er det noe HELT annet, og du vil trolig trenge Vista DVD'en for å kjøre en ren installasjon. Sett opp BIOS til å boote fra DVD, og start maskinen. Der vil du ha muligheter til å formatere harddisken du har operativ-systemet installert idag før du installerer på nytt. Lykke til! Feil, tipsene mine funker på stasjonære. Jeg gjorde det jo på en stasjonær dell domension Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det fungerer på stasjonære man ikke har bygget selv og prosusenten har lagt inn OS på egen partisjon. Bygger man pc selv og legger inn OS med DVD så vil det ikke fungere slik, da må man boote på DVD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå