johnie Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Heisann. Kjører Wimp på Win7. Når jeg "avslutter" programmet mens musikken er i gang, legger Wimp seg i System Tray. Der kan jeg starte og stoppe musikken, samt gå frem og tilbake i spillelisten. Men jeg klarer ikke å få programmet opp på skjermen igjen. Noen som har noen gode løsninger på dette? (Ikke "slett programmet" eller "Wimp er dårlig" osv. ) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei. Hvilket os? Har du prøvd både å klikke (ett klikk) og dobbeltklikk på systray-ikonet? Hva får du opp om du høyreklikker på systray-ikonet? Har du firewall på maskinen som kanskje prøver å blikkere wimp? Nb: forekomsten av enkelte firewall-programmer (les zonealarm) kan resultere i at andre programmer ikke fungerer helt som de skal. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det virkelig ikke flere som har dette problemet? Jeg har installert wimp på 4-5 forskjellige pcer, og dette problemet er til stede på alle. Når jeg prøver å lukke wimp så havner det i system tray, og derfra er det ingen måte å verken få vinduet tilbake på skjermen, eller stenge programmet. Menyen ved høyreklikk på wimp i sys tray er play/pause, neste og forrige. Det finnes ikke noe alternativ for å gjenopprette eller lukke helt. Er det jeg som er helt tett i nøtten, eller er det wimp-utviklerene? Dette har vært sånn så lenge jeg har brukt wimp. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er ikke du som er tett i nøtta WiMP er bare utrolig dumt slik, slet med samme mens jeg fortsatt brukte det. Løsningen jeg brukte var rett og slett å avbryte prosessen i Windows Oppgavebehandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå