Olestokk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nei. Men da kan jeg jo si det du sa i ditt første innlegg.. dine penger ikke mine.. jeg vet hva jeg har sagt, og jeg har heller ikke direkte presset på dustinhome, TS spurte om komplett, jeg lagde liste ifra komplett... hvis jeg ikke har hoppet over noe sted så har jeg ikke sagt dustinhome i denne tråden før i denne posten Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) big edit: meningsløs diskusjon egentlig. folk handler fra hvor de selv vil. Noenganger er x > y, andre ganger motsatt. Håper trådstarter har fått litt hjelp, og håper han får tak i et bra oppsett. Endret 4. mars 2012 av wampster Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ok. Hvilken side var det ifølge deg 500kr billigere hos da. Ser nå at du ikke har skrevet hvilken, så sikkert dumt av meg å annta dustinhome. nei, det var ikke dumt av deg det, for det var helt riktig... men jeg bare sa at det kunne bli gjort billigere... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Det kalles preferanse. Han sier spesefikt i første post at han vil/har lyst til å handle fra komplett - hva skal man dra inn dustinhome for da? Om jeg har lyst til å kjøpe en audi, så er jeg filla interessert i å høre om en skoda. edit: Til kålhue over meg, har jeg nevnt prisguiden.. i det hele tatt? Jeg nevner at han - personen som skal kjøpe delene vil kjøpe dem fra komplett. At folk da begynner med komplett vs dustinhome er da meget irrelevant. Det hadde f.eks. hjulpet trådstarter MYE mer å nevne at man kan kjøpe demovarer på komplett til sterkt reduserte priser av det meste hardwaren han trenger/har lyst på, og dermed kan spare en god del penger. DET kalles tips! Du, jeg la til en Komplett.no link i innlegget mitt. Jeg sa også hva han kunne spare penger på, PÅ KOMPLETT. Etter jeg hadde sagt det, da la jeg til at det kunne vært smart å kjøpt fra Dustin. Ikke at han skulle, jeg vet han ikke vil. Det går ann å endre mening når man ser forskjellen. Det å kalle meg "kålhue" liker jeg heller ikke. E: Det med prisguiden var et eksempel.. E 2: La oss gå tilbake på topic. Endret 4. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Takk for all hjelp, og takk for en livlig diskusjon! dette har vært en god veileder og kommer til å bli brukt i vurdering av hva som kommer til å bli innkjøpt. Men da står jeg med et siste spørsmål; Jeg ser at Noctua NH-D14 koster like mye som H60, Hva er mest effektivt, Luft eller lukket vann kjøling? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har nh-d14 på min 2500k som er klokket til 4.8ghz, og den er ikke hørbar og holder prossesoren på ca 60 grader under 100% belastning. Kan ikke uttale om det andre dessverre. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 NH-D14 er mye bedre enn H60... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå