Larrylarve Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 hei, har et MSI P67A-GD65. Har hatt min trofaste intellimouse 3.0 på dette kortet helt sinden jeg kjøpte det, for noen uker siden gikk jeg til innkjøp av en razer deathadder, og har fått et rart problem. Når jeg beveger musa får jeg Jitter fra musa i headsettet veldig irriterende, er en lav lyd men, irriterende. er det noen her som har opplevd noe liknende? og er det en fiks til dette eller er det noe man bare å leve med. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 'Jitter' er vel ikke det rette uttrykket. Antar du hører støy. Hvis du har du innebygget lydkort så er ikke det uvanlig. Det er svært krevende å ha analoge kretser i nærheten av digitale, på samme strømforsyning. Skal man ha god lyd fra en PC så er det best med en ekstern DAC. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du kan prøve å "mute" alle ubrukte innganger på lydkortet. Mic, CD, TAD, aux, line-in etc. Hvis du kjører headsettet rett i lydkortet uten forsterker kan det også hende støyen blir relativt høy hvis du har volumet lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå