Jan Erik Engan Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Våres Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det våres,selv om kuldegradene har satt inn igjen. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 En fin vårlig detalj av naturen som kommer krypende frem under snøen likte det! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 er vel ikke helt enig i kategorien, macro er vel mer ned mot 1:1....men godt eksponert av snøen..skarpt og med god farge i det grønne. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 No livna det i lunden ,no-----ja,vart bra dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 No livna det i lunden ,no-----ja,vart bra dette. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fin dokumentasjon på våren, ei fin tid vi går i møte:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Fin dokumentasjon på våren, ei fin tid vi går i møte:) Takker;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nesten litt erotisk - mulig jeg strekker fri-tolkningen litt langt, men pytt Våren er jo yr og flott! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Nesten litt erotisk - mulig jeg strekker fri-tolkningen litt langt, men pytt Våren er jo yr og flott! Hehe..bare vent til du da ser treet jeg tok bilde av..men røper ingen ting;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja dette er ett godt tegn. Men det har kommet 1 meter snø før i mars...he...he. Fint vårbilde i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg