Gå til innhold

Tekstbasert mafiaspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste er vel lei av det nå - de som fortsatt holder på er der det er endel spillere. Tror nok nye steder med samme greia kun vil bli "gutteklubben grei" som leker seg - nesten som en liten vennegjeng. Har liten tro på nye steder har særlig sjanse for å etablere seg med noe som allerede er passé. En liten sjanse er hvis man kan vinne noe på det og som er verdt å bli med for.

Lenke til kommentar

Forstår at dere kanskje er leie av slike spill, selvfølgelig er det mange som er leie av slike spill, men sitter fortsatt noen igjen som faktisk liker å spille slike spill.

Kanskje jeg er dum som lager et nytt mafiaspill, hvis det er så utdødd - men jeg har mine forhåpninger, og kameraten min klarte lett å skaffe over 100 online medlemmer på første dagen spillet hans åpnet, og han gjorde ikke så mye ut av å få disse medlemmene.

Får flere henvendelser per dag om når spillet mitt vil åpne, og hvor langt jeg er kommet osv.

så folk er interesserte, utrolig nok.

Postet det her fordi det muligens er folk som er på utkikk etter slike spill, don't blame me for that.

Lenke til kommentar

Neinei, grunnen til at jeg heter Sizemafia på forumet her er fordi jeg skulle hjelpe eieren av Sizemafia en gang i tiden, å "få frem spillet" hans ut på nettet. Men dette her er ikke det samme spillet, og her er det JEG som er eieren. + et par andre hyggelige folk som skal bli moderatorer, men men.. (:

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ber dere om er å like siden, men dere må ikke hvis dere ikke ønsker det. Jeg må jo få en begynnelse som mafiaspill-eier, så noe sted må jeg jo starte å skaffe medlemmer. :thumbup:

:p

:whistle:

Endret av Sizemafia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...