Gå til innhold

Hjelp til valg av gaming sett :)

Anbefalte innlegg

hei :) jeg e på jakt etter mitt eget gaming sett :) Jeg vil ha den ferdig bygd. jeg ønsker et komplett sett med pris mellom 9- 11 tusen det skal greie å ta de nyeste spilene som GTA,Skyrim,Crysis 2 OSV... uten lag. :) jeg håper at dere kan hjelpe meg. har ikkje så masse greie på data. takk håper at dere kan komentere :)

Endret av ma9nu2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye til. Bare se noen videoer på youtube flere ganger, så er du klar til å lage.

Så kan vi lage oppsett til deg som du kan bestille, du sparer penger og du kan velge de delene du ønsker.

anbefaler som alle andre å bygge selv, er ikke så mye til for å bygge

Lenke til kommentar

ok da :) da kan jeg spørr noen venner som har greier på dette her :) kan dere sende inn forslag på en data?? husk at jeg skulle ha et sett. på 9-11 k

Du mener vel data deler? Husk du skal jo ha en custom gaming maskin :roll:

Som jeg linkte tiligere, Komplett.no selger ferdig bygget gaming pc'er til den prisen. men du kan jo bare kjøpe alle de delene og spare noen tusen.

Lenke til kommentar

Her har jeg satt sammen en nokså kraftig stasjonær PC for rundt 7000.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1055328&su=FD5A9B09-DB90-43A2-934E-653AA00ED5DE

Operativ system laster du bare ned. Enten linux helt gratis eller w7 pirat.

Ville heller tatt å kjøpt på dustinholm enn på komplett, siden frakten blir da bare 99kr og du kan få deler billigere pga mye kampanje.

Obs: Oppsettet mangler dvd'renne.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645800

Ps, bygging av PC er drit enkelt så lenge du har kompenter som fungerer sammen.

Bruk denne guiden og du vil lett få det til selv.

Så har du noe å skryte av også!

Endret av terkv
Lenke til kommentar

For å pirke litt: Velg en annen PSU. Cooler Master GX er ikke noe å trakte etter. XFX ProSeries XXX Edition 650W er et utmerket valg som har nok juice til GTX560ti SLI. Videre er det valgt en svært overklokkingsvennlig CPU, men et hovedkort som ikke lar deg overklokke. Velg heller et kort med P67 eller Z68 brikkesett som f.eks Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3.

Med et så stort budsjett kan du også spandere på deg en SSD. Dette er ikke nødvendig, men bidrar til en mye bedre opplevelse i from av raskere oppstart og generelt bedre respons fra systemet. På 60GB får du plass til Windows samt noen spill, men plassen forsvinner raskt så 120GB er å anbefale i lengden. Crucial M4 og Samsung 830 er gode stabile valg.

Ett GTX560ti holder til kravene dine, men kan bli litt i veikeste laget for BF3 ol. med MSAA og HBAO i høy oppløsning. Nå ser jo BF3 (og de fleste andre spill) pent ut selv på relativt lave settings, men for litt mer juice kan du lukte på f.eks Nvidia GTX570.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...