Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 http://img52.imageshack.us/img52/1432/ramlol.jpg Er dette virkelig mulig, eller er det noe jeg har oversett? Vurderer å skaffe en ny macbook, men disse prisene på ram virker HEEEELT på jordet, så jeg spør dere. IS THIS FOR REAL? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ja, det er for real. Apple-store er svindyre på ekstra RAM. Kjøp fra komplett og sett inn selv. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 thats the apple way to do it... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Poster nok dette bildet på veggen til apple jeg 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Poster nok dette bildet på veggen til apple jeg de kommer nok opp med en aller annen absurd grunn, hvis ikke det så gjør slavene dems det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 og 1640,- er bare mellomlegget i oppgraderingen fra 4 til 8GB. Dette er det sykeste jeg har sett på lenge.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du behøver ikke handle RAM der om du synes det er for dyrt. For en fantastisk verden vi lever i hvor vi har valgfrihet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 hehe husker en venn av meg skulle kjøpe ram til imacen sin rett fra apple. Han skrev på facebooksiden til apple. Apple linket selvfølgelig til noen overprisa fra apple.no. Så jeglinket til de samme rambrikkene som på bildet her som kosta 2-300kr mindre. Skal love deg at innlegget ble fjerna fort Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 kan jo faen meg kjøpe ny windows-pc for den prisen der.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) 1640 - 339 = 1301. La oss si det tar 5 min å sette inn en ekstra 4GB-brikke. Det blir 15 612 kroner i timen. Edit: Det blir faktisk 17 532 i timen da du får 4GB til 179,- på komplett. Endret 3. mars 2012 av E-wok Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Poster nok dette bildet på veggen til apple jeg de kommer nok opp med en aller annen absurd grunn, hvis ikke det så gjør slavene dems det... tror de fleste mac folk er enig at ram prisene er på trynet dyrt, de som kjøper dyr ram på apple sin butikk er folk som ikke har tekniske kunnskap eller har nok kroner til at det spiller ingen rolle hva prisen er. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Må også huske på at Apple har "Eple skatt" på varene sine og alt som er Eple relatert. Dette er hva som gjør Macer svindyre, og en av grunnene til at jeg ikke vil ha en Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du kan jo bare laste ned mer RAM... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Det kan vel også nevnes at om du bestiller en maskin fra HP eller Dell, så koster minnet også mye mer enn hva de gjør fra de andre nettbutikkene. Minne oppgraderer man alltid selv. Men hvorfor minneoppgraderinger fra produsentene selv, er så dyre, er ett veldig godt spørsmål. - Mortis Endret 4. mars 2012 av Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå