Gå til innhold

hvordan er dette oppsettet(mini gamer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Invester meir i stromforsyning, PSUen er sannsynligvis den komponenten du vil ha lengst. Dersom du kjoper ein litt kraftigare variant kan du bruke den når du kjoper ny PC igjen :).

Til all sannsynlegheit kan du få pcen billigare frå andre nettbutikkar, Dustinhome ftw.

Er du sikker på om skjermkortet får plass i kabinettet?

Lenke til kommentar

Lydkort er waste

I beg to differ. Kommer jo an på hva slags anlegg han har, men er forelsket i mitt Xonar Essence STX <3

Til trådstarter: Hva slags budsjett har du?

Uansett er det ganske mye å spare på å ikke handle på komplett, med mindre det er en spesiell grunn til at du vil handle der selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Slik, da har eg byttet skjermkort, psu, Ram og ssd

- og komplett er det en spesiel grunnt il at jeg handler der, har fått med ting på kjøpet someg ikke hadde bestilt, har lagt inn over 70 ordre derfra, også er det rask leverings tid + budsjett har eg 15k

Lenke til kommentar

500 til 1000kr de er ikke så mye, vist det hadde vært fra 1000 til 2000, lett at eg hadde bestilt derfra, men så har ikke de alle tingene eg skal ha der

synes ihvertfall du burde kjøpe skjerm derifra, Dell U2312HM er en fantastisk skjerm

Edit: jeg regna kjapt på det og det ser ut til at det blir over tusenlappen billigere

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

500 til 1000kr de er ikke så mye, vist det hadde vært fra 1000 til 2000, lett at eg hadde bestilt derfra, men så har ikke de alle tingene eg skal ha der

Spørst jo helt hva pris du setter opp til, å om di ikke har de samme tingene har de nok ting som yter like bra. Ikke vær så sta, iallefall prøv å sett det opp på dustin så sparer du sikkert rundt 2000-3000. 500-1000 var litt lite for ett oppsett på 15000.

Lenke til kommentar

skal prøve det da, men tusen takk for alle innspill, dere her på hw kan mye å det hjelper meg å bi mye bedre å velge deler som trenger det, så tusen takk til alle som hjelper meg og andre her på hw forumet :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...