KometHimmel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Trenger gutter og være tiltrekt til dama for og bli kåt? Når man rota rundt? Så vist du ikke er tiltrekt til ei dame som du driver og kliner med så blir du ikke stiv? :S .....Randomt spørsmål jeg tenkte på nå ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 3. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2012 Gutter kan bli opphisset av en vannmelon, bare det innebærer penetrering. Så nei, man trenger ikke nødvendigvis å være tiltrukket av personen. 12 Lenke til kommentar
warneck Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Avhengig av hvem du spør. Noen blir kåte av sko, andre av å se på solen, andre igjen av å se på damer. Personlig blir jeg bare kåt om jenta har et utseende som matcher det jeg ønsker, samtidig som hun har en ønsket personlighet... Så, i bunn og grunn blir jeg bare kåt på kjærester. Nå ville jeg aldri kline eller rote med damer som ikke er ønskelige. Er mange fine damer med gode personligheter der ute, så er ikke mangel på personer å ligge med... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Trenger gutter og være tiltrekt til dama for og bli kåt? Når man rota rundt? Så vist du ikke er tiltrekt til ei dame som du driver og kliner med så blir du ikke stiv? :S .....Randomt spørsmål jeg tenkte på nå ! Jeg kliner ikke med jenter jeg ikke er tiltrukket av. Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Inni hannkjønns hjerne så tror jeg det finnes en liten klump med hjerneceller som sender ut følgende signal: KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT. KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- osv. Det samme har hunnkjønn,men det skal visstnok være en hemmelighet. 2 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Edit: Endret 4. mars 2012 av ole_marius Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Når jeg har drukket og kliner med jenter blir jeg ikke automatisk stiv selv om de er vanvittig tiltrekkende. Den holder seg rolig til den skal brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg