carpsdi Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Har da en vondt rygg, og legen sier at jeg bør trene ryggmuskler (nedre rygg der hvor rygger "bølyer" seg littt". Hvilke apparater på et helsestudiio kan jeg bruke for å få dette? Bruker da også proteiner. Noen tips?? 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du kan f.eks gjøre dette Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Markløft er veldig god trening. Men man må være obs på teknikk. Ikke slik. Endret 4. mars 2012 av WaterMarked Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå er jeg langt ifra en ekspert på dette området, men sånn jeg forstår det bør man også sørge for å trene Abdomen og sidemusklene der for å hjelpe ryggmuskulaturen. Du bør vel også vente med tunge løft som belaster ryggen til smertene og problemene er ordnet antar jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du kan jo også bare spørre de som jobber på treningsenteret. En av bruker å ha ganske grei peiling på de fleste øvelser, dårlig rygg er jo tross alt ikke unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå