espen1991 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 har et spørsmål vedrørende Windows 8, jeg har lastet det ned. Men tørr ikke å oppgradere da jeg er redd for at skjermkortet mitt ikke skal funke. Har AMD og de har ingen drivere på nettsiden sin til Win8. Noen som har erfaring med skjermdriverene i windows 8? Installerte win 8 i virtualpc og fikk ikke installert driver der iallefall :/ en annen ting er at jeg er en gamer, tvilsomt at noen av spillene mine vil fungere? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 har et spørsmål vedrørende Windows 8, jeg har lastet det ned. Men tørr ikke å oppgradere da jeg er redd for at skjermkortet mitt ikke skal funke. Har AMD og de har ingen drivere på nettsiden sin til Win8. Noen som har erfaring med skjermdriverene i windows 8? Installerte win 8 i virtualpc og fikk ikke installert driver der iallefall :/ en annen ting er at jeg er en gamer, tvilsomt at noen av spillene mine vil fungere? Dette er ingen ferdig versjon av Windows 8 hvis du tror det. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 har et spørsmål vedrørende Windows 8, jeg har lastet det ned. Men tørr ikke å oppgradere da jeg er redd for at skjermkortet mitt ikke skal funke. Har AMD og de har ingen drivere på nettsiden sin til Win8. Noen som har erfaring med skjermdriverene i windows 8? Installerte win 8 i virtualpc og fikk ikke installert driver der iallefall :/ en annen ting er at jeg er en gamer, tvilsomt at noen av spillene mine vil fungere? Dette er ingen ferdig versjon av Windows 8 hvis du tror det. selvfølgelig vet jeg det men har lyst til å teste det men kjipt om jeg må reinstallere win7 rett etterpå Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvis du installerer en beta- (har de kommet til beta enda?) -versjon så må du regne med at det er mye som ikke virker. Du kan ta for gitt at så tidlig i prosessen så er det ikke et fullverdig operativsystem. Hvis du ikke allerede vet dette så er det best å la være. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Prøv det med https://www.virtualbox.org/ Endret 3. mars 2012 av kandasa Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Jeg har installert windows 8 customer preview på 2 fysiske maskiner, har lite problemer med spill på mine maskiner, etter å ha lastet drivere fra ati. Men om du ikke tør eller har lyst å installere windows 7 tilbake igjen, får heller det bli ditt valg. Selv har jeg minimalt med problemer bare på en maskin henger oppstarten seg og steam fungerte ikke så bra uten reinstallasjon etter bytte av operativsystem. Noen programmer er ikke like stabile men slik er det med beta, men windows 8 beta er langt mere stabil i etter mine erfaringer en hva windows 7 beta var. Så hvis utviklingen med RC versjonen er bedre er det lite poeng å vente til release å oppgradere. Riktignok er Windows store butikken ikke tilgjengelig i norge ennå. så den startmenyen håper jeg blir endret eller vil vertfall ikke jeg bruke den noe særlig. Føles for nettbrett. Endret 4. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg fikk en rask demovisning av Windows 8 av svogeren min i går. Pen grafikk men er det sånn at det ikke kommer noen liste du velger programmer fra men at du må inn til mappen programmet er installert i og starte det derfra? Det høres helt meningsløst ut og jeg håper det ikke er sånn. Det er vel mulig å lage snarveier og trekke de ut men det blir jo hemningsløst mange ikoner og snarveier etterhvert Endret 6. juli 2012 av RTH666 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Skal du installere Windows 8, men vil ikke virtualisere? Da har jeg den perfekte løsningen. Installer på en forbanna VHD! Ikke erstatt operativsystemet ditt med Windows 8, det er IKKE en god idé. Dersom du har Windows Vista eller Windows 7, kan du benytte VHD som en boot-disk for Windows 8. Dette er ikke spesielt komplisert å få til, og du risikerer ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå