bendikogvictor Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg og noen venner har tenkt å lage en røykbombe og en av ingrediensene er saltpeter. Vi har ikke klart å få tak i det. Noen som vet hvor man får kjøpt det-??? takk for svar Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Til å begynne med så kan du spørre et annet sted enn i PC-spillkategorien Endret 3. mars 2012 av oOF Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg og noen venner har tenkt å lage en røykbombe og en av ingrediensene er saltpeter. Vi har ikke klart å få tak i det. Noen som vet hvor man får kjøpt det-??? takk for svar Jeg vil bare si at dette høres ut som en dårlig idé. Man burde ikke leke med krutt... Det kan føre til alvorlige personskader. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg