Karl-Ivar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Stranda Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt på yttersiden av Kvaløya. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei Karl-Ivar, synes motivet var fint, men noe med utsnittet jeg ikke ble helt fortrolig med. Ville hatt mer panorama her tror jeg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skarpt og godt bilde av et flott motiv. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Flott motiv med klare fine farger. Litt mye strand kanskje, om du gjerne vill ha med såpas mye strand, så kanskje det var en ide å gå lenger ned med kamerate, som gir ett litt annet perspektiv. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Et flott motiv du har fanget her. Er nok enige med de øvrige her at du kan ta et skikkelig kutt ned og få et panorama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg