G27 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg spiller igjennom ME1 nå før treeren kommer ut, men har problemer med lyden. Den hakker på en måte, og lyden av skudd og stemmer forsvinner før lyden er ferdig. Det jeg mener er at når en squad mate sier noe, så hører jeg kun begynnelsen av det han/hun sier, f.eks. om Liara sier "The sooner we get off this frozen island, the better", så hører jeg kun "The so...". Noen ganger varer lyden litt lenger og noen ganger fullføres den, dere skjønner poenget. Et annet eksempel er når jeg løper med Squad mates i ryggen. Da høres det helt forferdelig ut. Footsteps lyden krasjer liksom med hverandre, og det kommer plutselig "hi-pitched" lyder. Umm, sånn, "krrr" x) Som nevnt så er det samme problemet med skudd. Det er ikke alltid det kommer lyd når jeg eller en squad mate skyter, og noen ganger fullføres ikke smellet. Mass Effect 2 fungerer helt fint uten noen problemer. Har heller aldri hatt dette problemet med andre spill. Lydkortet er godt nok for ME1 også. Hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå