Klut1 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Heisann. Har skaffet meg SSX og synes det er kjempe morro. Nå ønsker jeg å få flere folk på vennelista mi som har SSX for og race mot ghostene deres. Kunne dette vært interesangt? Det blir mye gøyere når man kan spille med flere folk i SP og få rivaler. Add Klut1 på Playstation Network ps: Del deres brukernavn også.! Endret 3. mars 2012 av Klut1 Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Heisann. Har skaffet meg SSX og synes det er kjempe morro. Nå ønsker jeg å få flere folk på vennelista mi som har SSX for og race mot ghostene deres. Kunne dette vært interesangt? Det blir mye gøyere når man kan spille med flere folk i SP og få rivaler. Add Klut1 på Playstation Network ps: Del deres brukernavn også.! Legger deg til jeg folk kan selvfølgelig legge meg til også, spiller mye fifa 12, men hender jeg spiller mw3, uncharted etc. mitt psn: Poop-Raiser Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Kjør på! Nick er XmasB. Spiller for tiden mest SSX, men er også en del på blant annet BF3. Lenke til kommentar
ersannor Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det noen som fortsatt spiller SSX og er keen på noen og spille med? Legg til ersannor og send meg melding om hvem du er på ps3'n. Lenke til kommentar
DeeReeShee Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 har tatt en liten pause men legg til meg på SSX. bruker: bhellem. for dem som trenger en venn eller rival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå