rasmuz110 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hey! Er på jakt etter en gamer pc. Vil ikke ha en alt for dyr pc, men vil heller ikke ha en alt for billig heller. Vil ha en pc til en grei pris, som kan kjøre de flest spill (Gta IV, Mafia 2, Modern Warfare 2 etc etc). Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har du en Ca/makspris da? Trenger du bare pc, eller skal du ha helepakka (skjerm, mus, tastatur,/headset) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 ikke alt for fyr, ikke alt for billig, da tenker jeg selv 9K here you go: 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 hehe utrolig off-topic men oletokk, har du en samling med massevis av forskjellige oppset lagret på pcen din? Du er alltid å skremmende rask Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 hehe utrolig off-topic men oletokk, har du en samling med massevis av forskjellige oppset lagret på pcen din? Du er alltid å skremmende rask akkurat nå har jeg ca. 70 oppsett liggende i alt fra 4K - 25K, men jeg lager nytt omtrent hver gang på grunn av tilbud og lagerstatus men de blir liggende som på en måte en mal Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg fikk nettopp ny pc så jeg mista ca 20-30 stykker lat som jeg er gidder jeg ikke å lage nye. TS: Jeg støtter oppsettet til Ole, jeg har et lignende oppsett uten SSD og det tar bf3 på high med ca 50 fps Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Har du en Ca/makspris da? Trenger du bare pc, eller skal du ha helepakka (skjerm, mus, tastatur,/headset) Tenker meg det helst skal være mellom 6-12k. Skjerm og tastatur har jeg alt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 oles oppasett var bra - Overkill psu ftw!!! du har mye og gå på innen strømmen ihvertfall. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 oles oppasett var bra - Overkill psu ftw!!! du har mye og gå på innen strømmen ihvertfall. hehe, OCZ ZT strømforsyningene er så billige fra 550W til 650W og fra 650W til 750W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå