Ludvig86 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg sliter med lite plass på min iPhone 4, og etter å ha kikket litt under "bruk", så ser jeg at enkelte programmer tar opp sykt mye plass. Spotify bruker hele 5,1GB (og da har jeg slettet alle offline-lister) og Facebook bruker 390MB? Hva kommer det av? Hvordan kan jeg frigi plass på telefonen? Takker for svar! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det med Spotify kan da umulig være rett. Prøv å avinstaller, og installer på nytt. For å frigi plass på telefonen burde du benytte deg av skytjenester. Bruk Dropbox og/ eller iCloud til å synkronisere bilder osv. Avinstaller apps du ikke bruker. Det var mine tips! Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Det fungerte å re-innstallere, men merkelig at det tok så stor plass. Skal prøve å laste ned Dropbox og se Takk. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Spotify er merkelig. Det holder ikke å slette offline listene dine og tro at musikkkfilene forsvinner. De fungerer slik at hvis du har slettet offline listene, så vil spotify selv slette disse filene når det begynner og bli trangt om plassen på telefonen. Skal du slette filene kan du gjøre dette ved å gå inn i innstillinger på spotify, og ta en "reset". Eller slette hele spotify. (noe jeg gjorde grunnet mange album som ikke var der, og masse "bugs", og gikk over til Wimp som fungerer mye bedre på telefonen). Endret 4. mars 2012 av Xpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå