Gå til innhold

Forza Horizon teaser video, release Q4 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet blir visstnok utviklet av Playground Games, et studio bestående av eks-ansatte fra studioer som Codemasters(Grid/Dirt) og Bizarre Creations(PGR/Blur).

Jeg håper at det blir mer arcade-aktig enn hovedserien.

Det håper jeg da inderlig ikke, selv om det er en viss fare for det hvis spillet utvikles av folk med erfaring fra nevnte spill. Fysikkmotoren i Forza finnes ikke vanskelig. Den er forutsigbar og konsekvent, og det burde være null problem for et bredt publikum å håndtere den. Videoen fører tankene til de første Need for Speed-spillene, og det er virkelig på tide med et godt bilspill på landeveier igjen (jeg kan knapt huske noen slike toppspill siden NFS: Porsche). Men hvis man følger trenden i spillbransjen, å tro at jo mer overdreven action man leverer, jo bedre blir spillet, da synker i alle fall forventningene mine fra "ekstremt lovende" til "temmelig uinteressant".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det håper jeg da inderlig ikke, selv om det er en viss fare for det hvis spillet utvikles av folk med erfaring fra nevnte spill.

Smaken er som baken. Det er jo ikke slik at denne serien skal erstatte hovedserien. Turn10 arbeider garantert med FM5, enten det kommer X360 eller Xbox 3.

Lenke til kommentar

Selvsagt, men det er ikke akkurat mangel på arkadespill. Jeg synes virkelig ikke det er noen heldig utvikling om alt som kommer av store produksjoner må satse på lettilgjengelig og hjernedød action. Det er år og dag siden vi så et semirealistisk bilspill lagt til landeveier, så det er vel ikke så rart om man håper at et Forza-spill skal fylle litt av det hullet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...