furiousanimal Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hei, jeg fant ut at jeg valgte helt feil linje, men fant det ikke ut før etter noen måneder, så jeg har fått en del i stipend. Jeg bare lurer på om dette stipendet nå blir omgjort til lån når jeg nå har droppet ut av denne skolen og søkt på ny neste skoleår. Å hvordan stopper jeg å få mer stipend (dvs om dette blir omgjort til lån) slik at jeg ikke taper utrolig mye på det og får en masse i lån. Jeg synes det er utrolig dumt om det er slik, er det ingen muligheter å da forhindre det, for jeg har en ganske dårlig økonomi fra før og jeg bor alene, så det blir ekstremt vanskelig for meg. Håper noen kan hjelpe meg og fortelle meg hvilke tiltak jeg bør gjøre for å få kunne få orden på dette Endret 3. mars 2012 av bergenboy9 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Snakker vi om universitets/høgskole -utdannelse? Eller går du på VGS? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Snakker vi om universitets/høgskole -utdannelse? Eller går du på VGS? snakker om VGS Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spør helsesøster, et godt startpunkt, da de skal vite mye om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå