Bjek Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg ønsker å oppdatere AdobeElement10, men får det ikke til. Når jeg skal oppdatere får jeg meldingen: Please close the following applications to continue: ElementsAutoAnalyzer.exeHva er dette for en fil/program? Hvordan lukker jeg denne filen? Ha en strålende vårdag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Gå inn i Organanizer og velg Edit -> Preferences -> Media Analysis Der slår du av Auto Analyse. Må nok ta en omstart for å stoppe den eksisterende som kjører. Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Gå inn i Organanizer og velg Edit -> Preferences -> Media Analysis Der slår du av Auto Analyse. Må nok ta en omstart for å stoppe den eksisterende som kjører. Hjertelig takk. Fikk det til nå :-) Men bør jeg stille auto analyse tilbake slik det var? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men bør jeg stille auto analyse tilbake slik det var? Godt spørsmål Jeg bruker ikke funksjonen selv, så har har slått den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå