Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab 7,7 (wifi only)


mosfet

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da Galaxy Tab 7,7 ble lansert, skjønte jeg med en gang at dette er nettbrettet jeg har ventet på! Jeg har lett på nett for å finne ut hvor jeg kan kjøpe det, men finner det ingen steder. Jeg skal kjøpe den versjonen som er uten 3G. Dette må jeg ha, siden jeg skal ha den med offshore, og da kan den ikke ha 3G-modem (ikke lov).

 

Hjelp meg å finne et sted jeg kan få kjøpt wifi only-versjonen. Jeg er ikke fremmed for å bestille fra utlandet, så lenge selger er seriøs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som (foreløpig) så er dette en USA-modell. Hvis du googler "galaxy tab P6810", så finner du flere som selger den.

 

Takk for tipset. Da ble det plutselig enklere å finne riktig versjon!

 

kjøpte det brettet selv. Gode greier, men Honeycomb er ikke allverdens å juble for. Bestilte det fra et sted som heter Negri electronics.

 

Tok det lang tid før du fikk det i posten? De sier det skal komme en oppdatering til ICS. Har du ellers noe å utsette på brettet?

Lenke til kommentar

Det kan se ut som (foreløpig) så er dette en USA-modell. Hvis du googler "galaxy tab P6810", så finner du flere som selger den.

 

Takk for tipset. Da ble det plutselig enklere å finne riktig versjon!

 

kjøpte det brettet selv. Gode greier, men Honeycomb er ikke allverdens å juble for. Bestilte det fra et sted som heter Negri electronics.

 

Tok det lang tid før du fikk det i posten? De sier det skal komme en oppdatering til ICS. Har du ellers noe å utsette på brettet?

 

Jeg var i usa når jeg kjøpte det så det kom på to dager. Vet ikke hvor lang tid det vil ta til norge. Dessuten blir det jo 85 dollar eller så i frakt så dersom du skal få det sendt til norge så blir det jo såpass dyrt at du heller kan vente til det blir lansert her også. Elsker nettbrettet, bare hater minnestyringa til honeycomb. gleder meg veldig til ics, håper det blir langt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...