jeanette roger Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Svensk Fugl ? Bildet er fjernet. Endret 4. mars 2012 av jeanetteroger Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 ps...orginalbilde ligger i prøverommet... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) bilde illustrerer en som sitter titter ut av bilvinduet m smuler på nebbet,og formen er en terning med terningkast 1.. jeg er her for og lære...og da ville det vert fint fått en tilbakemelding vet du... Endret 4. mars 2012 av jeanetteroger Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) kan du forklare meg nå hvordan det er mulig få karakter... el terning kast????jeg forstår jeg har ikke slått den av..trodde jeg gjorde det... Endret 4. mars 2012 av jeanetteroger Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Synes versjon en var et skikkelig kult bilde. Fine former og farger PS versjon 1 & 2 så helt like ut for meg. Versjon 3 likte jeg ikke så godt. 2 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Veldig bra bilde. Rene kunsten dette. liker det abstrakte mot det ikke abstrakte. Like it 2 Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 kan du forklare meg nå hvordan det er mulig få karakter... el terning kast???? fordi du har terningkast på....skjønner du har prøvet ikke ha det på,men de er der så da er det jo ikke vså rart 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Synes versjon en var et skikkelig kult bilde. Fine former og farger PS versjon 1 & 2 så helt like ut for meg. Versjon 3 likte jeg ikke så godt. tusen takk den kommentaren satte jeg pris på..trodde alle skulle velge nr 3,men takker for du likte den jeg liker best,ha en fin søndag Veldig bra bilde. Rene kunsten dette. liker det abstrakte mot det ikke abstrakte. Like it tusen takk øystein,hyggelig med kommentar fra deg vet du og hyggelig se bilder igjen fra deg..... ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 tusen takk,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg