hean Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Huff... http://www.dagbladet.no/2012/03/03/nyheter/kamera/nikon/canon/tabbe/20515443/ Hvordan skjer egentlig slikt? Endret 3. mars 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Innleid PR-byrå i Thailand, så vidt jeg skjønte, som ikke akkurat har hatt et veletablert forhold til åndsverk og slikt. Ikke Nikons feil, med andre ord. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For Nikons del var det ikke flaut bare at de brukte materiale de ikke hadde rettigheter til, men også at klippene var filmet av en ivrig Canon-bruker. Javel, det er sånn Nikon får til flotte bilder Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Innleid PR-byrå i Thailand, så vidt jeg skjønte, som ikke akkurat har hatt et veletablert forhold til åndsverk og slikt. Ikke Nikons feil, med andre ord. Heldigvis sier jeg bare... var vel heller ikke offisiell Nikon men kun for Nikon Thailand som jeg forstod etter hvert. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pinlig, men god reklame for Canon 5Dmk2. Og kanskje et nytt salgsargument for D800 "Det nye Nikon D800: like godt som Canon 5Dmk2 - så godt at selv vi ikke ser forskjellen!" Tor 1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pinlig, men god reklame for Canon 5Dmk2. Og kanskje et nytt salgsargument for D800 "Det nye Nikon D800: like godt som Canon 5Dmk2 - så godt at selv vi ikke ser forskjellen!" Tor Ja noe i det, viser vel bare at forskjellene er mindre enn mange vil ha det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå