Tristus`- Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bestilte meg DVD RW brenner en dag ( sony ), fikk den, men følgte ike med programvare, hvor kan jeg få tak i det? Nero? Vil helst ikke kjøpe noe.. På Forhånd Takk Vegard Tristus`- Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 nero må du betal for, men kanskej du finner noe på download.com Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ta en titt på burnatonce. Gratis brenneprogram med DVD støtte. :smile: Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 det er flere brenne program du bør ha.. følgende programmer for forskjellige typer DVD brenning Nero Img_Tool burn stomp recordnow max Easy CD/DVD creator noen er bedre enn andre på forskjellige typer Imager osv.. derfor bør du vurdere flere... Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg bruker nero og det er bra Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg bruker nero og det er bra Eg bruker også nero, men eg fikk intrykk av at han ville ha "freewarze" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå