Web King Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har nettop opprettet et forum med "MyBB" og trenger noen til å hjelpe til på siden. 1x Administrator 2x Moderatorer 3x Super Moderator ( Hvilke rettigheter har Administrator) Rettighetene til Administrator: Lage nytt forum/Kategori Legge til plugin/Themes- ikke lov å endre uten å spørre meg/ Du kan slette brukere/banne dem lage ny forum bruker Sjekke ut [banning Log] Sjekke ut [Warner Log] Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan stenge tråder, flytte dem, slette. Du kan finne ut Hostnavnet over brukeren + IP- Adressen til brukeren Du kan sjekke ut kontroll panelet til Moderator og Super Moderator Du kan omdømme posten som folk har (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) ++ Du har altå alle rettighetene over forumet ( Hvilke rettigheter har Super Moderator) Rettighetene til Super Moderator: Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan finne ut Hostnavnet over brukeren + IP- Adressen til brukeren Du kan omdømme posten som folk har postet (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) Lage ny forum bruker Sjekke ut [Warner Log] Sjekke ut [banning Log] Du kan stenge tråder, flytte dem, slette Man kan sjekke ut "Moderator Kontroll panel" ( Hvilke rettigheter har Moderator) Rettighetene til Moderator: Du kan omdømme posten som folk har postet (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan ta deg av rapporterte posten/innlegg Sjekke ut din Moderator kontroll panel Sjekke ut [banning Log] Sjekke ut [Warner Log] Hvis du har lyst til å hjeple meg på forumet, kontakt meg på PM. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1420379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg