rapturz1 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har lyst til å oppgradere ytelsen på PCen min rett og slett! Legger ved delene på pcen.. Har lyst på en merkbar ytelses forskjell for en ikke så altfor dyr penge, tenker litt på SLI 370 CM 690 ii adv. - kabinett, med viftene som følgte med her ASUS P8P67 PRO - hovedkort ASUS GTX 570 - skjermkort i5 2500k Intel - prosessor, med prosessor vifta som fulgte med her Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz 8GB CL9 - RAM Corsair HX 750w - strømforsyner OCZ Vortex 60GB - SSD Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har lyst til å oppgradere ytelsen på PCen min rett og slett! Legger ved delene på pcen.. Har lyst på en merkbar ytelses forskjell for en ikke så altfor dyr penge, tenker litt på SLI 370 CM 690 ii adv. - kabinett, med viftene som følgte med her ASUS P8P67 PRO - hovedkort ASUS GTX 570 - skjermkort i5 2500k Intel - prosessor, med prosessor vifta som fulgte med her Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz 8GB CL9 - RAM Corsair HX 750w - strømforsyner OCZ Vortex 60GB - SSD regner med du mener 570 SLI, skal vel virke det, ellers er det ikke noe annet enn en annen prosessorkjøler og overklokking som gir bedre ytelse Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får jeg spørre hva du skal med bedre ytelse enn det du oppgir her? =P GTX 570 i SLI er definitivt den beste oppgraderinga du kan gjøre her ja, og som olestokk sier overklokke CPUen Lenke til kommentar
rapturz1 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Får jeg spørre hva du skal med bedre ytelse enn det du oppgir her? =P GTX 570 i SLI er definitivt den beste oppgraderinga du kan gjøre her ja, og som olestokk sier overklokke CPUen Jeg syns bare det er litt svakt at den ikke klarer WoW på ultra helt uten lagg feks. :S Men kan være at jeg kan gjøre noe med det uten en oppdatering , veit ikke om jeg kanskje kan ta en invendig "rens" eller noe slikt jeg men .. er ikke så flink med pc så veit ikke Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg syns bare det er litt svakt at den ikke klarer WoW på ultra helt uten lagg feks. :S Men kan være at jeg kan gjøre noe med det uten en oppdatering , veit ikke om jeg kanskje kan ta en invendig "rens" eller noe slikt jeg men .. er ikke så flink med pc så veit ikke til WoW hjelper det fint lite med SLi er er det prosessorkjøler og overklokking som gjelder Lenke til kommentar
rapturz1 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Okay, hvordan kan jeg overclocke? har du en guide? har altsp bare stock kjøler og viftene som fulgte med kabinettet, er det da trygt å klokke noe i det hele tatt? Kan jeg klokke så lenge jeg er under en bestemt temp? hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Okay, hvordan kan jeg overclocke? har du en guide? har altsp bare stock kjøler og viftene som fulgte med kabinettet, er det da trygt å klokke noe i det hele tatt? Kan jeg klokke så lenge jeg er under en bestemt temp? hvordan fungerer det? jeg regner med du kan få bedre hjelp i overklokkings seksjonen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå