Nickless Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har opprettet en lignende tråd under en annen forumkategori. Men interessen var ikke særlig stor, så prøver meg her også. Hei. Har en stund hatt i tankene å starte en slags utviklingsgruppe som utvikler alt mulig (alt fra programvare til spill) til PC (Windows og Linux) og mobiltelefoner (Iphone, Android og Bada). Er derfor interessert i å komme i kontakt med flere som synes dette høres spennede og interessant ut. Eneste kravet jeg stiller er at du kan programmere, med det menes at du enten har utviklingserfaring på 3-4 år eller en utdannelse innenfor utvikling på minimum 3 år. Selv har jeg en utdannelse på 5 år. Kontakt meg via PM hvis dette høres interessant ut! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det kan være at du får bedre respons når du lager en bedre emnetittel. Videre så bryter jo tråden litt med prinsippet til forumet og blir på en måte en direkte annonse og forumet er jo ikke akkurat en markedsplass. Få endret litt på trådens innhold og utforming og du vil få mer respons. Husk at jo flere som poster her inne jo mere treff vil du få. -Veileder off Lenke til kommentar
dahuff Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Unødvendig å dobbelposte. En annen ting er at du nok må putte ord i handling. Vi har alle ideer, men også vanlige jobber. Skal jeg vurdere noe slikt må det være gøy eller betalt. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 ... Ja, emnetittelen er kanskje ikke akkurat den beste. Den som nå er satt passer mye bedre ... Har selv vanlig jobb, så planen er at det blir noe man jobber med på fritiden/når man har tid. Har man medlemmer som er spesialisert innenfor forskjellige felt så er det noe som kan bli raskt voksende siden man kan tilby tjenester på masse forskjelige områder. Inntekter kan man skaffe ved salg av f.eks mobilapplikasjoner på diverse app-markeds (ihvertfall hvis klarer å lage noe som blir populært). Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Fortsatt mulighet for folk å hive seg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå