Gekko96 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vet om noen gode gratis videoredigeringsprogrammer som støtter mp4 filer? Det trenger ikke være så stort og flott, så lenge jeg kan kutte senene, legge på overganger og musikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 http://www.freemake.com/free_video_converter/ Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Trådstarter spurte ikke etter et konverteringsprogram, men et redigeringsprogram. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kovertingsprogrammet har enkle redigeringsmuligheter. Cut, Join, Rotate, Limit size, Adjust to aspect ratio Cut video parts from your file. Flip or rotate video. Join several videos into one file, add transitions between parts. Fit the output file size to any limit (e.g. 700 Mb, 1.4 Gb, 4.7 Gb), adjust to aspect ratio: add black bars, stretch, zoom, auto-adjust. Så ikke ut som om det var så enorme krav, og man kan legge til en lydfil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har du sjekket Windows Movie Maker? Lenke til kommentar
Gekko96 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Windows Movie Maker støtter ikke mp4. Jeg liker ikke å konvertere så mye, fordi min erfaring med konvertering er at lyden kan henge etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Konverteringsprogrammet har som sagt redigeringsfunksjoner uten at man trenger konvertere. Ikke verdens mest avansert, men kanskje nok? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 http://explore.live.com/windows-live-movie-maker-file-types-faq Ifølge denne siden støttes mp4 i Windows Movie Maker. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ikke sikkert trådstarter bruker Windows 7, som ser ut til å være en forutsetning for at Movie Maker skal takle mp4. Lenke til kommentar
Gekko96 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har prøvd windows movie maker med W7, men det står at den ikke støtter mp4. Men redigeringen på konverteringsprogrammet over funker greit. Men det hadde vært fint å kunne gjøre litt mer enn å bare kutte. F.eks. å sette en scene i slowmotion. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Windows Live Movie Maker på Windows 7 kan redigere MPEG4 fra følgende filtyper: .mp4, .mov,.m4v, .3gp, .3g2 og .k3g Men jeg tror ikke du kan lagre direkte i MPEG4. GoPro CineForm Studio kan lagre i MPEG4 men det er relativt ustabilt for meg i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå