Madsiri Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei, Jeg har nå selv innsett at jeg har et problem; spilleavhengighet på pengespill på nett. Ha en høy lønn, betaler alle regninger - men bruker resten av pengene på å spille. Har flere ganger prøvd å stoppe, men suget kommer tilbake. For en tid tilbake tok jeg en telefon til et grønt nummer for spilleavhengighet, men ikke noe særlig hjelp å hente derifra - var igang igjen ved neste lønnsutbetaling. Hadde vært greit med noen tips / tidligere erfaringer på hva jeg bør og kan gjøre for å slutte med spillingen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Få en venn av deg til å blokkere sidene du spiller på, det må også være umulig for deg og fjerne blokkeringen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Sett inn pengene på en konto som du har låst i lenger fremtid, se at pengene voooookser, få dårlig samvittighet og så bruker du pengene på noe skikkelig kult istedet for å kaste dem vekk! Lenke til kommentar
shozo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 få en venn til å sende mail til de selskapene du spiller på å si at du er avhengig og be dem sperre kontoen i lang tid, det hjalp for meg ivertfall:) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Opprett en konto som lønnen går til og gi den til noen i familien. Få dem til å betale regningene dine og så sende et lite beløp til en konto du har tilgang til. Finn en annen hobby du kan bruke tiden på til spillesuget er over. Dataspill, trening, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå