FpsStu Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hjalp en venn av meg å bygge data. Han har et MSI 655MAX-L HK og to Twinmos 512mb 3200 cl2.5 m/winbond brikker. Men i det siste fallt pluttselig Rammen fra 1024mb til 512mb. brikkene er plassert som anbefalt... en i nr 1 (venstre slot) og en i nr 3 (nedre slot) hvis jeg tar ut ene brikka, booter ikke datan, hvis jeg plaserer i andre rekkefølger enn 1-3 så booter datan heller ikke... Høres veldig rart ut, og har prøvd å resette bios... Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Prøv en og en brikke i slot 1 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Prøv en og en brikke i slot 1 hvis jeg tar ut ene brikka, booter ikke datan Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har selvfølgelig siste bios oppdatering, og har prøvd minne brikkene i en annen maskin for å teste om de fungerer som de skal? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 tør ikke å oppdatere biosen, i og med at det er hans data, dessuten er den ganske ny... Tror jeg kan ta brikkene hans og prøve den på min data, og ta med mine til han... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå