Web King Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg har nettop opprettet et forum med "MyBB" og trenger noen til å hjelpe til på siden. 1x Administrator 2x Moderatorer 3x Super Moderator Rettighetene til Administrator: Lage nytt forum/Kategori Legge til plugin/Themes- ikke lov å endre uten å spørre meg/ Du kan slette brukere/banne dem lage ny forum bruker Sjekke ut [banning Log] Sjekke ut [Warner Log] Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan stenge tråder, flytte dem, slette. Du kan finne ut Hostnavnet over brukeren + IP- Adressen til brukeren Du kan sjekke ut kontroll panelet til Moderator og Super Moderator Du kan omdømme posten som folk har (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) ++ Du har altå alle rettighetene over forumet Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan finne ut Hostnavnet over brukeren + IP- Adressen til brukeren Du kan omdømme posten som folk har postet (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) Lage ny forum bruker Sjekke ut [Warner Log] Sjekke ut [banning Log] Du kan stenge tråder, flytte dem, slette Man kan sjekke ut "Moderator Kontroll panel" ( Hvilke rettigheter har Moderator) Du kan omdømme posten som folk har postet (Kun kommentar/1 poeng/eller 1- minus)- (dette kan alle gjøre) Du kan advare en bruker ved et upassende post/innlegg Du kan ta deg av rapporterte posten/innlegg Sjekke ut din Moderator kontroll panel Sjekke ut [banning Log] Sjekke ut [Warner Log] 1: Moderator CP - 2: Write a Topic http://www.youtube.com/watch?v=qPPB92z0agg Endret 3. mars 2012 av Web King Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 ...og hvor mye betaler du? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg ler meg ihjel.. "Jeg er Norsk" står det øverst... og etter det er det ikke et eneste ord norsk. :!: Google Translate over hele linja ser det ut som, hehe. Tviler på at dette er seriøst. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Litt ubehjelpelig engelsk, oui ... Lenke til kommentar
slacky Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Tror det blir egg & bacon til middag idag (noe mer?), hva med dere? T:Hvor mye betaler du? Endret 3. mars 2012 av warpie Lenke til kommentar
Desu Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Trodde først at det var en bot før jeg sjekket opp brukeren nærmere. høhøh Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) hahahaha. dere er så gøye! Nei, jeg betaler ingen ting Dette er bare for å ha noe å holde på med fritiden Derfor ønsker jeg folk som vil bidra med nettsiden :PP Jeg ler meg ihjel.. "Jeg er Norsk" står det øverst... og etter det er det ikke et eneste ord norsk. Google Translate over hele linja ser det ut som, hehe. Tviler på at dette er seriøst. Hahahaha. ja, måtte finne på noe, så folk ikke trodde jeg ikke var norsk Og nei, jeg bruker overhode ikke "Google Translater" Ush! Endret 3. mars 2012 av Web King Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) En Kort Intro Video kommer på youtube om 10 min! Simple Intro Endret 3. mars 2012 av Web King Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=qPPB92z0agg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg skjønner ingenting av hele denne tråden... Ikke den minste ting. 1 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg skjønner ingenting av hele denne tråden... Ikke den minste ting. Da ha du glemt å lese..... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nei jeg har lest og skjønner fortsatt ingen ting. 6 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Da starter jeg på nytt, På norsk. Jeg leter etter om det noen vil være administrator med meg, moderator, eller Super moderator. Ved dette så leter jeg etter: Administrator: 1 til + meg Moderator: 2 stykk Super Moderator: 3 stykk. Nettsiden heter www.forumud.tk Jeg oppretta nettsiden i forje uke og har satt opp MyBB forum. Hvis det er noen som vil bli med i ForumUD. Så send meg en melding. Dette var mye kortere enn den første posten. men jeg tenker folk kjønner prinisppet her : ) Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva er vitsen med det forumet her? Hva skal folk skrive om? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke noe poeng med et annet norsk "alt-mulig-forum" så lenge man har Diskusjon.no 5 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Hva er vitsen med det forumet her? Hva skal folk skrive om? Hva skriver man om på dette forumet? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Dette forumet er et alt mulig forum men som det blir nevnt over finnes det ikke behov av flere. Dessuten er diskusjon.no knyttet til en rekke sider og startet da også som et forum tilhørende HW.no. Jeg vil si at et forum nesten alltid må starte med å være en arena for et spesifikt tema eller tilhøre en side, så kan det utvikle seg til noe mer generelt. Endret 3. mars 2012 av Zeorsd 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nettsiden heter www.forumud.tk Nyttig informasjon som jeg ville ha inkludert i førstepost, særlig hvis jeg ville skape oppmerksomhet rundt siden/forumet. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Dette forumet er et alt mulig forum men som det blir nevnt over finnes det ikke behov av flere. Dessuten er diskusjon.no knyttet til en rekke sider og startet da også som et forum tilhørende HW.no. Jeg vil si at et forum nesten alltid må starte med å være en arena for et spesifikt tema eller tilhøre en side, så kan det utvikle seg til noe mer generelt. Ja. Bra sakt! Jeg tenkte å sette opp et forum som har det meste. prinsippet med det, er at jeg håper på at flere folk kan ta i bruk det. men som sagt ja, det fint mange mange forumet en dag i dag. Men det alltid like artig og starte et nytt forum, hvis man har intrisessen for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå