incom1337 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 "Kan ikke laste inn filen eller samlingen CLI.implementation eller en av avhengighetene. systemet finner ikke angitt fil" Dette får jeg når jeg prøver å starte catalyst control center. Any ideas for fix? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Last ned innstallasjonsfilen i siste versjon. Avinstaller ccc og fjern rester. legg inn ny versjon. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Vil ikke være rasshøl her, men det har jeg selvfølgelig prøvd. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har du sjekket at du har siste og alle oppdateringene til det helvetes .NET søpplet til Microsoft? CCC nekter å starte og funke uten .NET. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 incom1337: Umulig å vite hva du har gjort eller hvor erfaren du er. http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en/netfxsetup/thread/47d473e3-0693-4c1e-8ab4-b8f117de2f64 Unfortunately, you will need to contact ATI, as the CLI.implementation is not a .NET Framework Assembly shipped. Seems to work now. I have .net 3 installed. What I did was uninstall the catalyst control and also used the ati uninstall utility. After reboot I reinstalled catalyst and drivers and now working. Endel eldre svar her, men løsningen er kanskje lik? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg fikk samme melding da jeg prøvde en BETA driver. Det jeg gjorde var 1: Avinstallerte driver med ATIman 2: kjørte Driver Sweeper i safe mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå